All-Time Favourites Page has been Updated

torek, marec 11, 2014


No reviews today, but I've been doing some small changes on the blog. I just felt like taking and editing some pictures today. You may be familiar with the All-time favourites page, which you can find under the header and has been created about a year ago, or maybe you're new here and never saw it. It's a page that is regularly updated with my current absolute favourite products in each category. I've set upon revamping it a bit and added corresponding pictures of those favourites. To help you navigate easier, there are links to original reviews (coloured text as always) as well as links to certain labels, for example clicking a picture of cheek products will take you to all reviews of blushes. Monthly favourites, Product of the Week and my Hair Oil Series were some other categories there already, but I added links to Empties and New In, which you can also find under labels in the sidebar, but here they are just easier to find and it looks better.




Another thing you may have already noticed because I've made it a while ago, I decided to spice up the Blogs I Heart page by adding mini header pictures for every Slovene blog I know as I felt a simple list was just too boring to look at.

I hope you enjoy the little changes. Have a great day!

You Might Also Like

12 comments

  1. Ooooo... si bla pa pridna! Zelo lepo si to uredila! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja res prav pridna :D Ne vem tvoji posti so pravi balzam za mojo dušo, vedno najdem neki kar "nujno rabim" ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O hvala :D. Upam, da ne povzročam nekih norih wishlist :)

      Izbriši
  3. Zelo lepo urejeno:) Tvoje slike so vedno super, moram pohvaliti (če še nisem) :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D. Mi je res v veselje vse te slike urejat :)

      Izbriši
  4. Zelo lepo si uredila. Sem pa danes v Muellerju videla Revlon matte balms in sem se prav nate spomnila, ker vem, da obozujes mat teksture smink in glossov. Imajo sicer samo stiri odtenke, ampak so vsi vsecni. A si ze videla?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      O, fino :). Jih že 2 meseca čakam, imam Unapologetic na wishlisti že od takrat. Sem slišala, da so v Iliriji že par tednov, kar mi ne pomaga kaj dosti glede na to da ne živim na Viču že 2 leti, tako da je super slišat, da so tudi v Müllerju. Hvala za info, nameravam ta teden v Müller, ker je 20% popust na Lancomove maskare, pa bom pogledala če so tudi že v našem ti matte balms in tisti lepi parfumirani laki:)

      Izbriši
  5. Ja, so v NM : - ). Jaz sem pa full jezna, ker je popust cist na vse high end maskare, razen za Chanel. Grrrr. Meni ni vec nobena druga dobra, odkar sem odkrila Le volume.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super :) Nisem vedela, da si iz našega konca :) Mislim, da tudi na Dior in Guerlain ni - malo čudno. Jaz bom spet vzela Hypnose. Od Chanelovih sem imela pa samo Inimitable in je bila super :)

      Izbriši
  6. A ja, tudi disece lake imajo, ja.

    OdgovoriIzbriši
  7. *admires all the pretty products*

    OdgovoriIzbriši

TRANSLATE