Changes #2. Or Maybe it's #3. Honestly Who Even Knows Any More.

sreda, avgust 05, 2015


So I've been playing with my template again - completely a spur of the moment thing. Well, actually night. I felt like the blog needs a bit of a facelift and I just wanted a change, plus the 21. September a.k.a. this blog's fifth anniversary is approaching, so no better time for a bit of sprucing up. The changes aren't as extensive as some of the old ones I did a couple of years ago, but it still quite a change. I decided on a peachy - mint green theme with hearts and I'm very happy with it. Now, I was doing these changes very late at night and messing with the code so late probably isn't the best idea (though I'm totally a night own when it comes to work), so let me know if anything isn't working properly or you find the some fonts too light, such as the links, which  are now light mint grey. But otherwise I hope you like the new updated look. Some minor changes were also done in the pages.

And one last look at the old blog. You served me well. 


PS.: Throw back to the time when my blog had a dark background. Anyone still remembers that?

Have a great day!

You Might Also Like

34 comments

  1. Nov header mi je zelo všeč. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3 Sem imela cilj naredit nekaj bolj kjut kot je bilo do zdaj :)

      Izbriši
  2. Tudi meni je zeeelo všeč posodobitev bloga! <3 Čudovito.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3 Mi je bilo prav v veselje malo prenavljat :)

      Izbriši
  3. Aaa, kak lepo <3 Čisto sem navdušena nad to barvno kombinacijo, pa še ta mint je čist taka tvoja barva :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3. Mint je itak moj lajf :D Prav smešna sem že vsem, ker imam toliko stvari v taki barvi. Pa tale marelična tako lepo paše zraven :)

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Hvala <3 Sem našla nekaj inspiracije za ti dve barvi v moji trenutni kombinaciji na nohtih :D Nosim pa Kikov Jade Green in novi od Catrice CC Apricot Skin-Fit.

      Izbriši
  5. Super izgleda! In top "profilna" slika :) (Tamara)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Tamara :). Profilna je pa iz objave o Revlonovem Gel Envy laku, tako da recikliram :D

      Izbriši
  6. Izgleda super!!! :)

    x, Katja
    http://stylish-flower.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Barve, srčki, mint, marelična...YESSSSSS girl i like it:):):)

    OdgovoriIzbriši
  8. Waaaaauuuu! Ful, ful mi je všeč! <3 Header je res lušten, pa ta srček pri datumu. *.* ko bi le jaz znala kaj takega. :D
    Profilna slika pa je itak prečudovita. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3 Zgoglaš malo kode, če ne znaš :) Obstajajo dobri tutoriali za vse te widgete in ostale stvari.

      Izbriši
  9. Kot sem že rekla, mi je zelo všeč barvna kombinacija. In celoten feeling je tak cutesy, čisto tvoj stil se mi zdi ;) Love it <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3 Sem si zamislila narediti nekaj bolj kjut, kot je bilo do zdaj, pa čeprav imam večinoma raje bolj enostavne teme :)

      Izbriši
  10. Lepa sprememba :) se spomnim ja, že dolgo nazaj je bilo kar si imela temno podlago, pa čisto drugačne slike... super spremembe na bolje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3 Izkušnje doprinesejo marsikatero spremembo, ampak menjava iz temne na svetlo temo je imela pa ogromen odziv. Me je kar presenetilo :)

      Izbriši
  11. Super nov look, čudovito izgleda <3 :) Temne podlage se pa še spomnim ja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3 Se mi zdi že miljon let odkar sem imela temno temo, pa je bilo komaj dve leti nazaj :D

      Izbriši
  12. Odgovori
    1. Hvala <3 Sem zadovoljna s prenovo, pa še par novih stvari sem se naučila delat :)

      Izbriši
  13. Mateja vse skupaj izgleda čudovito. In ko pogledam, še tisto s črnim ozadjem, ti takoj postane jasno, kako se mi sami spreminjamo in naš okus z nami... (:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3 Res je, okusi se spreminjajo, vedno več izkušenj imaš, vsak dan najdeš nov navdih in seveda potem tudi blog nekako raste ter se razvija :)

      Izbriši

TRANSLATE