Artdeco eyeshadows

sobota, oktober 09, 2010

I think I already wrote something about my love for these eyeshadows. Shade 245 is my favourite eyeshadow in my collection. I love how pigmented they are, their staying power (I currently use liquid foundation as a base and these eyeshadows last all day) and of course the incredible colour range Artdeco offers. However, the pans are so small and the amount of eyeshadow you get for a bit over 5 € is very little, plus they are so soft that a pan doesn't last you long. The pans are magnetized and Artdeco sells magnetic boxes in different sizes (mine is the largest size) to put in your eyeshadows. Eyeshadows come in these finishes: pearly, duocrome, matt, glamour (glitter) and frostly.
Mislim, da sem že nekaj pisala o tem kako všeč so mi ta senčila. Odtenek 245 je moja najljubša senčka. So zelo pigmentirane in dolgoobstojne (trenutno imam za bazo kar tekoči puder in senčke ostanejo na mojih vekah cel dan). Izbira barv je ogromna in so na voljo v naslednjih finiših: perlaste, duocrome, mat, bleščičaste in frosty. Senčila so zelo majhna, ter zato ker so zelo mehka ne trajajo dolgo, kar pa za nekaj čez 5 € ni njihova najboljša lastnost. Imajo magnetke in Artdeco ponuja magnetirane škatlice za senčila v različnih velikostih (moja je največja na voljo se mi zdi).

My collection consist of / Moja zbirka sestoji iz naslednjih odtenkov:
  • 03 pearly granite grey
  • 16 pearly light brown
  • 22 pearly golden caramel
  • 28 pearly porcelain
  • 34 pearly rose skin
  • 49 pearly moss green
  • 82 pearly smokey blue violet
  • 98 pearly antique lilac
  • 245 dark golden green (the most gorgeous eyeshadow ever, looks like UD 24/7 eyeliner in Stash)
  • 272 dark blue
  • 551 matt natural touch (great blending shade)
  • Blush is B08 an apricot shade.

Some of the rest of Artdeco eyeshadows:
Nekaj ostalih senčil od Artdeca:


And some more eyeshadows are is one of my previous post here.
Za še nekaj slik senčil je v enem izmed mojih prejšnjih objav klikni tukaj.

You Might Also Like

6 comments

  1. Lepo paletko si si sestavila :)

    OdgovoriIzbriši
  2. hej,
    sem se spomnila nate ker se mi počasi nabira vedno več refillov od maca..in me zanima če se da dobiti MACove refille v to Artdeco paleto? Iščem neko alternativo za shranjevanje pa verjetno boš ti najbolje vedla ko maš oboje :))

    OdgovoriIzbriši
  3. V Artdecovo največjo bi jih šlo okrog 6 notri. Pomoje bi šlo, ker ima artdecova magnet spodaj.

    Kakor jaz vem Macove senčke pašejo tudi v E.l.f.-ove palete: http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~15.htm , 4 če pregrado pustiš notri, 5 če jo daš stran.

    OdgovoriIzbriši
  4. A mi lahko poveš koliko stane tale največja paleta? Koliko časa pa ti traja ena senčka recimo (razmišljam o nakupu)? :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ha, zdaj si me pa dobila. Mislim, da je bila nekje 15-20€, not gre pa 12 senčk. Meni osebno še ni uspelo nobenega senčila od Artdeca porabit do konca (pa rabim 245 kar pogosto). So pa kar majhna.

    OdgovoriIzbriši

TRANSLATE