Haul - New Products From Essence, Miss Sporty & Other

nedelja, marec 20, 2011

Essence recently released a lot of new stuff and bought a few. This haul will be featured in a two-part post.
Essence ima kar nekaj novih stvari, swatche bom objavila v 2 postih.


Essence released new liquid liners called Glam liner, it's available in 5 colours, I bought the colour called 05 Royal spendour which is a gold with shimmer (honestly my swatch doesn't, give it justice, it's way prettier in real life). They are quite pigmented and dry quite fast after that they don't smudge, staying power is ok. In my opinion a good product, you just can't beat the price.
Essence ima novo linijo linerjev, Glam liners, na voljo v 5-ih barvah. Kupila sem si zlat odtenek 05 Royal spendour, moj swatch mu dela krivico, je zelo lepe zlate barve v RL oz. tak kot se vidi v embalaži. So kar pigmentirani in se hitro posušijo, potem se ne zabrišejo, kar je super. Obstojnost je kar v redu, meni je zelo všeč, pa še zelo poceni.

I also got 2 nail polishes, one is Miss Sporty 370, which is a lovely pinky-coral shade, with a really small shimmer (it's almost undetectable), the other is 53 You Belong to Me one of the new shaded from Essence. I love these light mint - teal shades, so I have quite a few. You belong to Me is a good dupe for Essie Mint Candy Apple, the latter is a touch more green in it, also I prefer the Essence one, just because it's so much easier to apply. Worlds Coolest is also very close, but bluer and sheerer, Party blue is much more blue than You Belong to Me.
Kupila sem tudi 2 laka za nohte, prvi je Miss Sporty 370, ki je čudovit koralno-roza odtenek z res drobnim šimrom (se ga skoraj ne opazi), drugi pa je 53 You Belong to Me, ki je eden izmed novih Essencevih odtenkov. Obožujem take svetlo turkizne odtenke, imam jih kar nekaj. You Belong to me je skoraj enak kot Essiejev Mint Candy Apple, slednji je le malenkost bolj zelen. Sicer mi je pa Essencev bolj všeč, Essie-jevega je izjemno težko lepo nanesti. Worlds Coolest je tudi zelo podoben, le da je bolj moder in bolj prosojen, Party Blue je veliko bolj moder kot You Belong to Me. 
I ran out of my favourite body moisturizer Dove Body Milk, so I purchased a new bottle, I also got a Sun Dance self tanner, which is dirt cheap ( around 1,5€, available only in DM-s). I hate the classical self tanner scents, but I didn't expect this one to be any different and it isn't. When you apply it, it smells lovely, kind of floral fragrance, but in a few hours that self tanner scents develops. I love that it dries in minutes and the tan is not streaky.  I'm really pale and after first application the tan was quite faint but noticeable, after the second application the tan was quite dark, just right for me, I'm not looking for an extremely dark tan. For the price a great self tanner.
Zmanjkalo mi je mojega najljubšega losjona, zato sem kupila novega (400 ml, Müller za 3,99€), odločila sem se še preizkusiti Sun Dance-v samoporjavitveni spraj, ki je neverjetno poceni (okoli 1,5€). Sama ne maram tistega klasičnega vonja samoporjavitvenih krem, ampak za to ceno nisem niti pričakovala, da ga ta ne bi imel. Ob nanosu pa diši kar lepo, nekako cvetlično, na žalost se po nekaj urah razvije tisti vonj po samoporjavitveni kremi. Zelo mi je všeč kako se hitro posuši, v parih minutah in ker je spraj se ga da zelo enakomerno nasesti. Barva ni bila nič listasta, sama sem zelo bela in po prvem nanosu je bil ten bolj nežen, po drugem zame že dovolj temen. Za to ceno zelo dobra samoporjavitvena.

Swatches of lip products will be posted in the next post.

You Might Also Like

2 comments

  1. sve mi se svidja! essence novi lak je divan, jedva cekam da stigne kod nas, i miss sporty koralni mi je mnogo lep, ovaj sun dance sprej sam kupovala nekoliko puta do sada i odlican je za tu cenu.

    OdgovoriIzbriši
  2. lak od essence je prelep res ;)

    OdgovoriIzbriši

TRANSLATE