Worth the Hype? Aussie and Macadamia

petek, september 27, 2013


Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor Deep Conditioner and Macadamia Natural Oil Deep Repair mask are both highly recommended by so many. As a hair care junkie, I first became familiar with the famous Aussie 3 Minute Miracle through Makeup Alley, where it's been holding an impressive total score for ages. Macadamia became popular in the past couple of years and it's a favourite of many bloggers. After trying both and having them for several months, I can say I've been impressed by one and sadly disappointed by the other. 


Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor Deep Conditioner

Aussie 3 Minute Miracle is very popular abroad, particularly USA where it's already sold in a new purple packaging. The first time I used it, I wasn't impressed at all. I even expressed my disappointment in this post, so I put in on a shelf and didn't use it for a while. But I gave it another shot and this time I was quite impressed. It left my hair feeling really soft and nourished, it was a similar result as if using a high-end mask. I don't know why it didn't work the first time, but now I really like it. The packaging is quite awesome, no screw off or flip lids, just squeeze and the product comes out. The scent is amazing and quite strong - it smells like Hubba-Bubba fruit fantasy bubble gum tape. The texture is quite unique as well, medium thickness gel-cream hybrid. Honestly, I find 3 minutes a bit ambitious, so I leave it on for about an hour as any other conditioner/mask before rinsing it off (but that's just me). The scent lasts well even on my hair, the effect of the conditioner lasts a few days and my ends looked surprisingly well for quite a while. I've been using it most out of my conditioners in the past month (and I have a lot of them, so that tells something). I got Aussie a few months ago from Croatia  for 9 €/70 kn, which is expensive compared to how little it costs in the USA.
By the way, still no sign Aussie will be available in Slovenia. I guess they're using the same stupid excuse as for not selling Bourjouis creme blushes. I've been told by my reader they stated that apparently cream blushes "don't sell well in our country".



I've done a detailed review on Macadamia mask months ago (here) and even then I expressed my dissatisfaction with it. Yet, I kept trying to like it and used it every now and then to see if it finally works for me. But last week, when I used it again, the state it left my hair in was the last drop. My ends were ridiculous dry and straw like, so I'm done with it. I gave it to my other family members to use it, maybe one of them will like it. I'm quite angry because it's not exactly cheap (I got 250 ml size for about 22€). It might just be my hair, since it's odd that so many people would rave about it for no reason, but in my opinion it's not worth the hype. The Healing oil from this brand is great, though.


Have a great day!

You Might Also Like

31 comments

  1. I just saw the Aussie range yesterday at one of our department stores and didn't know if I should give it a try or not but you've convinced me to try it next time I go there haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Give it a try, at least the 3 Minute Miracle. Just the scent itself is yummy :)

      Izbriši
  2. Ja res bedne izgovore uporabljajo, zakaj določenih izdelkov nimamo v Sloveniji.
    Pa sem prepričana, da bi se Aussie dobro prodajal glede na to kako je pohvaljen.. Nažalost ga tudi jaz še nisem sprobala, ampak ko bo naslednja šansa oziroma kakšen izlet na Hrvaško bo definitivno moj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je. Od Maybelline ravno najboljših stvari nimamo. Ni fer :/ Se strinjam, Aussie bi se dobro prodajal. Moti me edino visoka cena glede na to, da ga v Ameriki dobiš za 3€.

      Izbriši
  3. Se strinjam glede tele makadamije. Jaz sem kupila njihov šampon (1l) in to masko (500ml), dala 72 eur za oboje..okej sej je res, da sem šampon imela za več kot eno leto, maske sem pa v enem letu porabila polovico...no, ampak ni vredno te cene, nič posebnega, ne vem zakaj so ene blogerke tako navdušene, mogoče niso iskrene=)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi je Tigi, ki tudi ima velike 750 ml verzije, veliko boljši in je precej cenejši. Macadamia maska me je pustila popolnoma hladno. Predvidevam, da punce, ki jo hvalijo nimajo pretirano suhih las, moji na žalost so zelo suhi in jim tole ne ustreza. So veliko boljši izdelki tudi za precej nižjo ceno :)

      Izbriši
  4. Aussie 3 Minute Miracle je moj holy grail produkt in si res ne predstavljam več življenja brez njega, haha. Si ga pa pustim samo tri minute gor... :D

    Drugače sem pa jaz isto zelo razočarana nad masko od Macadamia. Mojim lasem ne naredi NIČ, tako da res ne vem zakaj jo toliko ljudi hvali.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj predvidevam, da je tri minute za druge, ki nimajo tako suhih las kot jaz, popolnoma dovolj. Jaz pač opazim veliko razliko če pustim dlje :)

      Ti tudi? Sem mislila, da sem edina. Res je ne maram :/

      Izbriši
  5. A Aussie se dobijo v hrvaških DM-ih? Si jih zasledila kje na spletu mogoče (razen ebay)?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, po mojih informacijah je samo DM-ih :) To tudi nemških in avstrijskih.
      Vem samo za eBay in Amazon.

      Izbriši
  6. I tried the Aussie conditioner from a sample and I like it, though I haven't bought it because I have other products that I like and had to use up before that.

    OdgovoriIzbriši
  7. Sem slišala že kar nekaj ljudi, ki niso bili zadovoljni z Macadamia masko..še moja frizerka se je pritoževala nad njo :)
    A pol sploh ne bo Bourjois cream blusherjev k nam al kaj? :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa toliko ljudi jo hvali. Čudno :)
      Menda je ena kontaktirala uvoznika in so rekli ne :/ (je sunshine napisala v komentarje pri mojem wislist postu). Rada bi jih v živo videla preden kaj kupim, očitno jih ne bom.

      Izbriši
  8. Zanimiva objava:). Res škoda, da nimajo te znamke pri nas. O Macadamii pa sem že slišala veliko slabega in na srečo tudi nikoli nisem nič kupila od njih:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od Macadamie mi je olje všeč, maska pa žal ne :)

      Izbriši
  9. Uhhh na Hrvaško pa res ne hodim, ampak moram nujno nabaviti nekaj teh Aussie izdelkov.
    Res škoda za masko, pa tako draga. Če boš se še kdaj tako zaštrikala pri kakšnem dragem izdelku, pa mogoče prodaj preostanek - npr. tole masko bi jaz z veseljem odkupila in preizkusila, samo iz firbca ;)

    ♥, moonchild beauty blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se včasih kar splača it na Hrvaško ali v Avstrijo. Imajo kar nekaj stvari, ki ji ni pri nas, tudi npr. od Maybelline.
      No, saj za to masko se vsaj lahko tester kupi. Jaz ga pač nisem, sem takoj vzela full size.
      Moja je že skoraj prazna, pa še moja družina jo zdaj uporablja, ker mi stalno težijo za balzame :), drugače bi ti jo dala :)

      Izbriši
  10. Macadamia izdelki, precenjeni. Cena je preveč za to kvaliteto!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V internetnih trgovinah in na eBayu so veliko cenejši kot pri frizerju, tako da se mi olje ne zdi predrago, maska me pa pač ni navdušila :)

      Izbriši
  11. Jaz sem tudi Aussie nakupila na zalogo na Hrvaškem. a veš, kaj mi je čudno? Da je deklaracija tudi v slovenščini. A si opazila? Tako da sem pomislila, da naj bi kmalu bil tudi kje pri nas, ampak ga (zaenkrat?) še ni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem opazila in meni ni čudno. Gre za izdelek za EU, ki se prodaja v Avstriji in na Hrvaškem, zato ima tudi slovensko deklaracijo. Ni edini :)
      Še upam, da bo mogoče enkrat na voljo tudi pri nas :)

      Izbriši
  12. Itak, da se splača na Hrvaško in še se bo, saj sredi novembra prihaja Bobi Brown! Jao, kje smo mi......

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A res? Saj v Gradcu je tudi že dolgo.
      Problem je ker je Ljubljana premajhna v primerjavi z Zagrebom. Očitno je to bolj pomembno od kupne moči, I guess...

      Izbriši
  13. Vem, da je v Gradcu, ampak mi je Zagreb bližje, tako kot tebi ; )

    OdgovoriIzbriši
  14. Looks really good! Please check out my blog! Fashion wise! x

    OdgovoriIzbriši
  15. Olá querida. Espero que gostes do meu pequeno cantinho- Fashion Gets Fierce.
    Muitas surpresas estão a ser preparadas por isso mete um like na página oficial do blogue: https://www.facebook.com/fashiongetsfiercee e segue-o também via blogger: http://www.blogger.com/follow-blog.g?blogID=2584344346166770746 e prometo-te que assim não vais perder nadinha!! With love, Inês de Castro
    http://fashiongetsfierceblog.blogspot.com/

    ps: já está a decorrer um giveaway participa: http://fashiongetsfierceblog.blogspot.pt/2013/09/romwe-super-hero-leggings-giveaway.html

    OdgovoriIzbriši
  16. aussie je meni top, sem pa nasprotno kot ti sprva sicer opazila božansko mehkobo las, ob naslednjih pranjih malo manj, ampak se že zaradi samega vonja ne odrečem temu balzamu, že samo dejstvo, da noben drug balzam v mojih laseh ne diši dlje kot par ur, tale pa do naslednjega pranja, je razlog, da ga ne skenslam kar tako. :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Thank you for sharing this .
    It will help me in future.
    colored contacts canada

    OdgovoriIzbriši
  18. Ta balzam od Aussie sem ravno gledala v DMu tu v Bratislavi, tako da je ta ocena kot naročena! Ga bom preizkusila, počasi mi bo mojega Le Petit Marseillais zmanjkalo (z mandljevim mlekom, nebeško diši in naredi super mehke lase), tu pa te znamke ni, pa mika me preizkusiti kaj novega. :)

    OdgovoriIzbriši

TRANSLATE