My Current Hair Care

sobota, december 11, 2010

I have long, curly, dry, stubborn hair that hate rainy days and give me much trouble with trying to tame them (usually my only weapons are hair straightener or curler). I also have severe dandruff for some time now. I tried much of the products  available here in Slovenia, from Oronazol , Fitoval (neither of the two was particularity effective), Vichy (the old packaging, worked very well for the first time, but didn't work the second time I purchased it), Lavera Cornflower (horrible, my scalp itched like crazy after using it, plus it really stinks, a very annoying herbal smell) and the list continues on and on.  I purchased Ducray Selegel for dry dandruff 6 weeks ago and I just finished the treatment. It worked ok, it's not miraculous but it's a significant improvement in terms of sensitivity of the scalp, however dandruff is still here. It's recommended to continue the treatment with Ducray Elution, which I used once so far, so I can't review it fully.
Imam dolge, zelo suhe, kodraste lase, katere je skoraj nemogoče ukrotiti brez uporabe ravnalca ali kodralnika. Še posebej imajo radi deževno vreme, takrat imajo frizz party, lol. V zadnjih letih imam ogromne probleme s prhljajem. Poskusila sem ogromno šamponov na voljo v Sloveniji od Oronazola, Fitovala (oba precej neučinkovita), Vichy (staro pakiranje, ta je pomagal prvič, ko se ga uporabljala, ko sem kupila drugo pakungo efekta ni bilo več), Lavero plavica (grozen, lasišče me je grozno srbelo po uporabi, pa še njegovega zeliščnega vonja ne prenašam najbolje), itd... Šest tednov nazaj sem kupila Ducray Selegel za suh prhljaj in sem ravnokar zaključila s kuro. Je kar efektiven, ni sicer čudežen, je pa precejšno izboljšanje kar se tiče občutljivosti lasišča, samo prhljaj ni izginil. Priporočeno je nadaljevati  z šamponom Elution od iste znamke (do zdaj sem ga uporabila le enkrat, tako da kakšne konkretne ocene ne morem podati).

 My favourite conditoners/masks/treatments are: 
TBS Honey Conditioner – My absolute favorite, very moisturizing and effective. Gorgeous sweet smell (marzipan?). Of course they discontinued it, plus it wasn't available here in Slovenia, since we don't have TBS. /Moj najljubši balzam. Super nahrani lase pa še diši lepo (mogoče po marcipanu?). Seveda je šel iz prodaje, itak se ga pa ni dalo kupiti v Sloveniji. 
Fructis Oil Repair mask – I think I repurchased it four times in an row by now. Great mask, again very moisturising, nice fruity smell. Really lovely product./ To masko sem kupila že 4. zapored. Ena izmed najboljših mask, je zelo hranilna, diši enako kot vsi fructisovi izdelki –sadno. Res super za svojo ceno 
      John Frieda Brilliant Brunette Shine Release conditioner  – I discovered this conditioner a couple of months ago and I recently purchased a second bottle. I haven't noticed any extra shine or even that it would enhance my hair colour, but the hair feel very silky after using it. The scent reminds me of a mixture of coconut and a generic shampoo scent. / Ta balzam sem prvič kupila nekaj mesecev nazaj, zdaj imam že drugo tubo. Po njem so lasje zelo svileni, nisem pa opazila kakšnega posebno močnega sijaja ali pa da bi poudaril barvo las (kot trdi proizvajalec), meni je vseeno zelo všeč. Vonj me spominja na mešanico kokosa in nekega tipičnega vonja šamponov.



For my ends I currently use Orofluido, a silicon-oil, which contains argan, cyperus and linseed oil. It's heavily scented, but I can't smell it anymore the next day on my hair. It's an oriental scent with most prominent notes amber and vanilla. It looks really luxurious and it quite greasy. The amount you receive is huge, the bottle holds 100ml, which lasts you a long time. It a decent products, one of the better ones I tried.

Za konice trenutno uporabljam Orofluido, ki ne nekakšna mešanica olj (vsebuje arganovo, cyperusovo (ne cipresino) in lanenino olje) in silikonov. Diši parfumsko, orientalski vonj baziran na jantarju in vaniliji,  jaz vonja drugi dan ne zaznam več na laseh. Je precej mastno in gosto, super za moje suhe lase. Količina je ogromna, steklenička vsebuje 100 ml izdelka, kar traja kar nekaj časa. Olje mi je kar všeč, je eden izmed boljših silikonov, ki sem jih preizkusila. 




You Might Also Like

2 comments

  1. Škoda slišati, da ti prhljaj toliko nagaja... Sklepam, da si poskusila že veliko šamponov, tudi Fructis proti prhljaju, Head&shoulders? Včasih je ravno to narobe, da na svoje lasišče zaradi prhljaja "namečemo" vse živo in samo še poslabšamo situacijo. Morda kakšen zelo nežen šamponček? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Head&Sholders sem imela že dolgo časa nazaj. Po njem je bilo stanje še kar ok, vsaj kar se srbečice tiče. Včasih sem ful gledala na sestavine in kupovala razne Lavere in podobno, pa stanje ni bilo nič boljše. Bom videla kako bo kaj s tem Ducrayem, upam na najboljše.

    OdgovoriIzbriši

TRANSLATE