O Twist Elastics and Giveaway

sobota, marec 29, 2014

First of, I'm sorry to all my international readers, but this will be in Slovene and the giveaway is meant only for people residing in Slovenia. But you can still enjoy the pictures and my hair ideas on how to use these elastics.

Če ste med tistimi, ki sledijo mojemu blogu že več kot leto, potem se morda spomnite, da sem enkrat že pisala o takih elastikah za lase. Sama sploh ne nosim več drugačnih elastik, saj so te zelo udobne za nošnjo in nežne do las, ampak še vedno dovolj močne da dobro držijo in še lepe so. Po mojih izkušnjah vam lahko povem, da res dolgo zdržijo, mislim, da še vedno imam prvo, ki sem jo naredila in celo nisem izgubila še nobene, saj so kot mehke zapestnice in jih imam vedno na zapestju če ne že v laseh. Sicer se čez nekaj časa raztegnejo in niso tako lepe, ampak popolnoma uničijo se pa ne, za razliko od naprimer DM-ovih, ki sem jih uporabljala prej. Barv teh elastik je na voljo ogromno, od živih do bolj naravnih, sama jih kombiniram z oblačili, tako da z rdečo obleko gre ponavadi tudi rdeča elastika.

Kika je ustanovila slovensko spletno trgovino z ročno izdelanimi O Twist elastikami, ki jo lahko najdete tukaj - Elastike.si, facebook stran lahko najdete tukaj in seznam prodajnih mest kjer tudi lahko dobiš O Twist elastike tukaj. Na so voljo so elastike v skoraj štiridesetih barvah in dveh velikostih, poleg tega pa še trakovi za lase, elastike s kristali in vezalke. Kika mi je poslala ogromno njenih ročno narejenih elastik, ki sem jih v napadu inspiracije ne samo poslikala, ampak še pokazala kako jih nosim jaz.      

Ste pripravljeni na en kup slik? Na koncu objave vas čaka še rafflecopter obrazec za nagradno igro.
1. Svetleče O twist elastike: zlata, srebrna in črna (te so manj raztegljive kot tiste navadne zaradi teh bleščic)/ 2. Svetleča zlata O twist elastika 3. Svetleča srebrna / 4. Kolekcija Tanja, svetleče elastike, vijola, neon roza, črna s kristalnim dodatkom in obroča za lase.
1. Elastika z logotipom / 2. Neon zelena mala elastika (primerna za tanke lase) /3. Roza obroč in elastika z logotipom.
1. Kolekcija Tanja / 2. Srednja modra elastika iz kolekcije Tanja / 3. Vijola elastika 4 . Bela, črna s kristalnim dodatkom, vijola in roza elastika.
 1. Najsvetlejša modra iz kolekcije Tanja / 2. in 3. Črna s kristalnim dodatkom / 4. Vijola obroč za lase

Kika je za giveaway nagrado prijazno ponudila dva obroča, 6 običajnih elastik in 4 majhne elastike. Izžreban bo en zmagovalec. Sodelujejo lahko prebivalci Slovenije. Nagradna igra bo trajala dva tedna in in se zaključi 12.04.2014 ob 12.00. Nagrajenca bom kontaktirala preko e-pošte in nato njegove podatke posredovala elastike.si, da mu pošljejo nagrado.
For residents of Slovenia only!

a Rafflecopter giveaway

Veliko sreče in imejte lep dan!

You Might Also Like

44 comments

  1. Jaz se kar ne morem nagledati fotk tvojih čudovitih las. Ko bi jaz imela take kodraste (priznam, moji ravni mi gredo počasi že na živce:P):D
    Elastike pa so vse po vrsti zelo lepe. Sploh tiste modre, ki jih imaš na roki, so mi zelo krasne. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, hvala :D Sem eni punci, ki ima takšne ravne lase kot ti prvič v življenju nakodrala lase za maturanca in je bila tako navdušena :)

      Izbriši
  2. Meni so tele elastike res super, imam eno, ki jo uporabljam za lase in eno, ki jo imam za okras na svojem planerju (ups!) :) Kaj naj če so pa super kjut :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res so kjut, jaz jih imam trenutno blizu miljona :D

      Izbriši
  3. Jooj ti tvoji lasi!<3 Nisem še preizkusila teh gumic, držim pesti :D Najljubša mi je pa črna bleščičasta :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz sem tudi na slikah občudovala predvsem tvoje lase :) Mi je pa najlepša vijolična elastika.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepe elastike! :) In čudoviti lasje ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Res imas CUDOVITE lase! Te velike elastike bi meni prav prisle pri npr. telovadbi, pri jogi npr da mi lasje ne opletajo okrog oci, funkcionalne so pa se prav lepe. Hvala da si se tako potrudila s slikicami!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tele elastike so super, imam dve (nežno roza in vijolično), ki sem ju prejela v MyBox-u in jih ne menjam, Od septembra ju nosim vedno ali na zapestju ali pa na laseh. Bi bilo pa fino imeti še kakšno :D Sploh črna in srebrna delujeta super :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Sicer meni te elastike niso fajn za visok čop, so pa super da si spneš lase, ko ti gredo na živce, pa ti ne nardi tiste črte :3 Najbolj mi je všeč črna z bleščicami ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če ti ne držijo visokega čopa, potem poskusi tako da najprej narediš čop z zgornjo plastjo las, potem pa še združiš ostali del las s tistim čopom, torej uporabiš dve elastiki. Tako meni stoji na miru cel dan če je treba, drugače je meni ena dovolj :)

      Izbriši
  9. Zdaj je pa res že čas da jih sprobam, ker mi navadne elastike prav bežijo z las. Super da si zraven še pripisala kje jih najdemo, ker če jih ne zadenem jih grem pa kupit pa še kakšno za sestro, ker ima podobne lase kot ti samo v blond barvi

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepi laski! :) Najlepše so mi tiste modre. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Omg kok lepe laske maš no! Fauš! -.-"

    OdgovoriIzbriši
  12. Jaz sem prav tako dobila te elastike za darilo. So res super, ne grem več nazaj na navadne:)) Tvoji lasje so res čudoviti - amazing, sploh tista fotka, ko jih imaš v čopu:)) Najlepša barva elastik pa mi je vijolična:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako imaš krasne lase, oh ♥ ♥ elastike super izgledajo, najljubši pa sta mi vijolična in bleščeča črna :)

    OdgovoriIzbriši
  14. ne morem se odločiti med pinki ali živo zeleno :)
    drugače pa čudovti laski <3

    OdgovoriIzbriši
  15. Joj tole bi pa z veseljem mela, drugače si jih bom pa kar naročila :D

    Pa še to, tvoji lasje so krasni, ne najdem besed res :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Vse elastike so ful lepe, najlepše so mi pa te modre, različni odtenki :) maš pa res lepe lase, se strinjam z drugimi

    OdgovoriIzbriši
  17. božanskooo lepe lase imaš. :3
    najlepše pa so mi modre in neonsko rumene, pink... :) neonske pač. :3

    res krasne lase imaš, take bogate in lepe frizurce.

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala :) Ja imam trenutno kar zbirko :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Te elastike so res super ja, tud js še samo te uporabljam...nisem pa sploh vedela za tole trgovinico, bom definitivno jih nekaj si naročila :) Najljubše so mi a bleščičaste *bling bling bling* :D

    OdgovoriIzbriši
  20. What a cute fun (and easy!) way to make a hair style more interesting.

    OdgovoriIzbriši
  21. Najlepša mi je vijolična. Imaš pa čudovite lase! Joj ko bi še jaz imela tako močne <3

    OdgovoriIzbriši
  22. Jaz se tudi nisem mogla nagledat vseh teh slik s tvojimi čudovitimi lasmi<3 kaj bi dala, da bi še jaz imela take fajn goste in kodraste. :) pa ful ti pašejo vse elastike!

    meni so najlepše bleščičaste in modre, pa tudi neon zelena je WAU. :) jaz ponavadi sploh ne maram nositi spetih las, ker mi vse tiste navadne elastike poškodujejo lase. :/ te pa bom si definitivno naročila, razen če se mi nasmehne sreča, in jih zadanem. :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Božanske lase maš, res <3 Elastike so lepe vse, pinky in viola pa še najbolj :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Ful zanimive elastike...najbolj všeč so mi pa vse iz kolekcije Zala ;)

    OdgovoriIzbriši
  25. You have the most beautiful hair <3

    OdgovoriIzbriši
  26. Danes sem prvič sploh slišala za tele elastike oz. sploh izvedela, da obstajajo! Ne morem verjeti, da so se mi izmuznile! ;) Dovolj komentiranja, grem hitro preverit, če jih imajo tudi v moji najljubši barvi - oranžni. :D

    OdgovoriIzbriši
  27. Moder ombre na tvojem zapestju zmaga. :) Elastike zgledajo odlično, moram jih preizkusit. :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Nice, mislim da jih bo treba poizkusit :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Adijo pamet za tvoje kodre! Za te elastike pa slšim same pozitivne komentarje! Bo treba sprobat. Všeč so mi modri odtenki, tudi neon. Aj, aj, aj, ne morem se nagledat tvojih las. : )

    OdgovoriIzbriši
  30. Čudovite lase imaš, res! Jaz sem si tudi zmeraj želela tako goste lase ampak žal tega nimam zapisano v genih. Te elastike pa že en čas gledam, dejansko mi je čisto vsaka barva lepa in bi jo nosila z veseljem. Bom počasi morala naročiti kak paketek. :)

    Crayons and Beads

    OdgovoriIzbriši

TRANSLATE