Haul - Urban Decay Naked Palette and Mac Viva Gaga Lipglass + Swatches

sobota, oktober 16, 2010

I finally have them! Yay! Both parcels came on Monday and I was only able to come home on Friday (It's been a long week, believe me). 

Urban Decay Naked Palette


It contains 12 full size eyeshadows. Most are shimmery, a couple are mat and some have a satin finish. A double sided eyeliner is also included, the colours are Zero (black) and Whiskey (brown). You also receive a small Primer potion. All colours are very pigmented, shimmery colours seem to be a bit softer. Eyeliners are fantastic, creamy, very pigmented, with amazing staying power. UD eyeliners are my favourites, I think I have 4 other colours (Stash is my absolute favourite eyeliner).
Paletka vsebuje 12 senčil, večina ima bleščice, nekaj jih je mat in nekaj satinastih. Zraven je priložen še dvojni eyeliner in mali Primer Potion. Vse barve so zelo pigmentirane, šimraste senčke se mi zdijo bolj mehke od ostalih. Eyelinerja sta super, Urban Decay-evi eyelinerji so moji najljubši, imam še 4 druge, Stash je moj najljubši.

Mac Viva Gaga Lipglass

I already had Gaga lipstick (swatched here), so naturally I had to get a matching lipglass too. Lipglass is a bit more lilac than the lipstick. As all lipglasses it's very pigmented, thick and sticky.
Od prej imam že Gaga šminko (slike tukaj), zaželela sem si pa še lipgloss. Je malo bolj vijola kot šminka. Kot vsi Maco-vi lipglassi je zelo pigmentiran, gost in lepljiv.


You Might Also Like

8 comments

  1. Aaaa, noro! Jaz bi tudi to paleto!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super paletka! Te smem vprašat kje si jo naročila? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala! Škoda,da je povsod razprodana trenutno :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Kaj pa eBay? Uh, zdaj gledam in vidim, da so neke utrgane cene.

    Še ena zelo dobra nevtralna paletka je Storm od Sleeka. Ali pa si jo poskusi sama sestavit iz Artdecovih senčk.

    OdgovoriIzbriši
  5. eBuy sm tut sama že mal pogledala,samo na žalost nimam prave kartice,da bi lahko kaj naročila. no ja,tut paypala nimam, tko da to odpade.

    sleek paletko že imam in je super,ampak UD Naked Palette je še vedno no.1 na moji wishlist :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Imaš zelo, zelo podobno od MUA, ki se imenuje Undressed palette. Samo če mene vprašaš se za tako kvaliteto splača dat malo več denarja za UD-jevo. Še vedno je moja najljubša paleta :)

    OdgovoriIzbriši

TRANSLATE