Bourjois Rouge Edition 11 Fraise Remix

sobota, november 03, 2012


I got home with not just one, but two amazing lipsticks (essence being the other one) the last time I was in Müller. I was surprised to find that Bourjois completely revamped their lipsticks and I haven't seen a single piece of news about it anywhere online. Instead of their old lines there is a new one called Rouge Edition and I must say it is the prettiest drugstore selection of shades. You can see swatches of all the shades made by British Beauty Blogger here. There are 18 shades in total, but I think there were only around 14-15 available here. 


My eye went immediately to the shade number 11 Fraise Remix, which is exactly the shade I've been looking for for about a year now. Most corals turn orange on me because I'm so pale (NC15, HM 51), but this one is the perfect mix of red and orange with pink. This is the colour I wanted Maybelline's Coral Pop to be. It is very pigmented, creamy and soft, probably one of the best formulas in drugstore lipsticks. It doesn't dry out my lips, nor does it settle in lines. The lasting power is amazing. It was still strong after 6 hours that is including drinking and eating which it survived with minimal fading. It fades evenly and even leaves a nice stain.

The price, though, is really high for a drugstore lipstick. It retails for 10.95 € in Müller which is definitely not cheap (even their foundations are 14€!), but it is great quality that I believe can match with some high end brands. 


11 Fraise Remix is a gorgeous coral shade, but do keep in mind that if you are darker than me, chances are it will be a lot lighter and probably pinker on you.

Thanks for reading!

You Might Also Like

19 comments

  1. Joj prelepa je! Sem se že spraševala kaj bo prišlo novega ko so odstranili prejšnje šminke. Cena pa je podobna prejšnji, se mi zdi da so tiste bile okoli 12€, vsaj v Dm-u.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz sem sumila, da se nekaj dogaja potem ko so iz stojal izginile vse šminke. Nisem pa pričakovala, da bodo imeli toliko lepih novih odtenkov.

      Izbriši
  2. I'll stop by the Bourjois counter the next time I find one. I like the revamped packaging.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. The coloured bottom part is quite a handy addition :)

      Izbriši
  3. Obožujem Bourjois šminke. Dejansko se mi ne zdijo drage, glede na kvaliteto in obstojnost. Nove linije se kar namenoma izogibam, ker bi sicer gotovo kakšno s sabo odnesla, pa se moram brzdat. ;) Ta odtenek me takole na pamet spomni na Bourjois Sweet Kiss Naturel šminko št. 7, ki jo totalno obožujem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pri Bourjoisu dejansko dobiš za kar plačaš. Res so kvalitetne. št. 7 je bila na meni veliko bolj rdeča in temnejša :)

      Izbriši
  4. UUUf ravno odkrila tvoj blog, čist je hud! Firmo Bourjois pa itak obožujem!
    xo Neja

    OdgovoriIzbriši
  5. Waw, super barva. Ja, bourjois je zakon! :)

    http://vivalavida-fashion.blogspot.com

    slediva?

    OdgovoriIzbriši
  6. kako je pa glede vlažilnosti? pa a je sploh še v prodaji? ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ravno vlažilna, da bi jo lahko imela namesto balzama za ustnice, ampaj izsušuje pa tudi ne. Res je taka zelo udobna šminka za nosit :)
      So še v prodaji :)

      Izbriši
  7. ooo, super, hvala za info :) zdej morm pa sam še pogrunat, ker odtenek rdeče bi mi pasal (ker nimam pojma kakšn podton sem, pa tud nimam pojma kako to nagruntat ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne spomnim se točno, ampak pri nas je na voljo odtenek #10, ki je živa, topla (oranžna) rdeča. #14 na žalost ni v naših drogerijah, je pa temnejša, bordo rdeča. Za #13, ki je prava rdeča z bolj nevtralnim podtonom, pa ne vem če je pri nas.
      Podton pa ugotoviš najhitreje, če pogledaš žile na zapestju: če izgledajo zelene imaš topel podton, če pa modre imaš pa hladen podton :)

      Izbriši
    2. No, kul, bom šla poferbcat za šminke :) hvala za nasvet, ampak sem rahlo zmedena, ker so zeleno modre ;) ampak bolj modre :D

      Izbriši
    3. No, potem imaš najverjetneje bolj nevtralen podton, tako kot jaz in lahko nosiš praktično vse rdeče:)

      Izbriši
  8. uuuuuuu, to pa super pol ;)

    OdgovoriIzbriši

FOLLOW BY EMAIL

TRANSLATE