Benjabelle Daisy Brush Tree

nedelja, marec 23, 2014


I must admit, I've never heard of this brush tree before a week ago. I knew some sort of brush drying stations existed, but not ones that are as cool as this one. I always used to just lay down brushes on a desk or shelf after washing them, but keeping them on the edge so the bristles were in the air. I'm aware that's not the best for brushes because you should keep the water out of the ferrule otherwise the glue might dissolve and the bristles can fall out, but that was the best I could do. Enter Benjabelle Daisy Brush Tree. It protects the brushes and it's bristles by drying brushes vertically because the water can drain out. 

Moram priznati, da preden sem dobila tole stojalo sploh nisem vedela, da kaj takega obstaja. Vem, da obstajajo podobna stojala za sušenje čopičev, ampak nisem vedela obstajajo tako dobre verzije. Preden mi je v roke prišlo tole stojalo, sem oprane čopiče enostavno zložila nekam na rob mize ali police s tem da so ščetine bile v zraku, čeprav vem, da to ni ravno najboljši način, saj lahko v ročaju zastane voda, ki potem uniči lepilo in posledično izpadejo dlake čopiča.  Benjabelle Daisy stojalo za sušenje čopičev je kar malo revoluciarno pri meni doma. Ker so čopiči postavljeni vertikano, voda zlahka odteče in bojazni, da bi se čopiči prehitro uničili ni več.


It holds 14 brushes in total - 2 large,  4 medium and 8 small ones. I tried every brush I own with this and they all fit, even the humongous Ecotools Bronzer brush. The thinnest brushes tend to go a bit sideways, but they don't fall out. I have to say that this feels very well made. It's a hard plastic material that is shiny and tends to gather dust and fingerprints, which doesn't bother me, but it will some people. There is also a pink version and maybe there this isn't such a problem. The silicone grippers are soft, so they don't damage the brushes, but strong enough to keep the brushes firmly in place. It's collapsible and you receive it in a small box that contains three parts which you easily and quickly assemble together. It doesn't take a lot of space and you can keep it stored in a drawer or some place else. 

Stojalo ima prostor za 14 čopičev, in sicer za 2 velika, 4 srednje velikosti in 8 manjših čopičev. Preizkusila sem ga z vsemi čopiči, ki jih imam in prav vsi se prilegajo v te silikonske luknje v stojalu, tudi gromozanski Ecootolsov čopič za bronzer. Manjši čopiči sicer stojijo malo postrani, ampak ne padajo ven. Stojalo je res kvalitetno narejeno. Ogrodje je iz trde plastike, ki sicer zaradi svetlečega zgornjega sloja privlači prah in prstne odtise, kar mene osebno ne moti, vem pa da koga bi. Obstaja še roza verzija in predvidevam, da se na njej prah ne vidi tako. Silikonske prijemalke so mehke tako da ne poškodujejo čopičev obenem pa so dovolj močne, da čopiči trdno stojijo v stojalu in ne padajo ven. Stojalo je sestavljivo, namreč v paketu so trije deli, ki se enostavno zložijo skupaj. Razstavljen ne zavzame veliko prostora, tako da ga lahko pospraviš v kakšen predal ali kamor koli želiš.


I really love this - it's so easy to use, easy to store and feels well made. I can see myself using this a lot.

Tole stojalo mi je res všeč. Je enostavno za uporabo, super kvalitete in pospravljeno ne zavzame veliko prostora. Bo stalnica pri vsakem pranju čopičev.


Stojalo Benjabelle Daisy lahko kupite tukaj v spletni trgovini Glossy in obstaja tudi roza verzija. Glossy ima tudi svojo facebook stran, če želite biti obveščeni o trenutnih ponudbah.


*I was sent this for review/ izdelek mi je bil poslan v oceno.

Have a great day!

You Might Also Like

13 comments

  1. Wau :D To pa zgleda res uporabno :) Jaz sem že razmišljala, da bi čopiče nekako privezala, da bi navzdol viseli :) Sam to pa je res pogruntavščina :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super zadeva! Sem že vidla tole stojalo pri nekaterih youtuberjih, ampak se ga še nisem spravila naročevat... :D Bo treba sprobat! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz ga pa prej nisem videla, očitno ne sledim pravim youtuberjem or I'm just living under a rock:)

      Izbriši
  3. Jaz sem ga že mislila enkrat kupiti, ampak sem kmalu ugotovila, da bi jih potrebovala vsaj deset za vse moje čopiče, tako da odpade. XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zame je dosti velik ker nimam neke velike zbirke čopičev, zate pa verjamem da jih imaš :)

      Izbriši
  4. I saw this nice brush holder recently in Tarababyz's youtube channel. I was really impressed by this, specially since you can also buy a base to ensemble at the bottom of the tree and spin it. How wonderful is that!?¿?!¿?! I'm in love!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. It can spin as well? That really sound wonderful :)

      Izbriši
  5. That sure looks practical!

    OdgovoriIzbriši
  6. Sploh nisem vedla, da to tudi pri nas prodajajo, si že ful dolgo želim! :) Jaz čopiče kar na okensko polico nalepim, da so prav tako navzdol obrnjeni :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No fino, zdaj veš kje lahko dobiš :)
      Vidiš, jaz se kaj takega ne bi spomnila :D

      Izbriši
  7. Sem že videla to zadevico in je res super:) Najboljše pa je itak, da lahko daš not kateri koli čopič, ker so luknjice različnih velikosti. Jaz bi še raje videla kaj za več majhnih čopičev:) Ampak ja, saj večina ne čisti celotne zbirke čopičev naenkrat, čeprav jaz jo, ker če sem že pri delu, pa naj bo vse očiščeno:)

    OdgovoriIzbriši

TRANSLATE