L'Occitane Pivoine Sublime Perfecting Cream

ponedeljek, maj 18, 2015

(Besedilo v slovenščini je na dnu objave.) 

I'm a fan of L'Occitane skin care since my teens, particularly their skin care ranges that are suited for combination/oily skin (currently it's Angelica, but it used to be Red Rice and Lavender) and last year I also found my favourite ever moisturiser in their Angelica line. The latter appears to have been reformulated and I haven't tried the new version yet (a few ingredients are missing, but it very similar from what I call tell), but when I first tried Pivoine Sublime (Peony) Perfecting Cream, the similarities between my favourite and this one didn't escape me. Indeed the texture and finish it leaves is very similar, however, visually Pivoine Sublime moisturiser is outstandingly beautiful and it doesn't end there, the scent is divine as well, quite possibly my favourite ever skin care scent.


The texture is like a classic cream, but closer to one of those gel-cream hybrids one, so it feels very moisturising, yet it sinks into the skin within a minute and it leaves a dry to the touch velvet-satin finish, which to me makes it an excellent base for makeup just like the Angelica one. This is the type of cream that could work for so many skin types, maybe just not for very dry skin, as I'd at least put an additional hydrating serum or oil under it. I should also mention that both the Angelica Hydra Vital and the Pivoine Sublime creams have silicones, but the Angelica one has less of them.


As I said times before the scent  is amazing. It's such a lovely floral scent - it smells of peonies, of course - I just adore it and it makes the morning and night routine such a pleasant experience. There is also a fragrance available with this scent, which I promptly put on my wishlist.

Usually I'm not a fan of creams in pots for hygiene reasons, but this pot so beautiful. I keep it as decoration on my shelves. Unlike the Angelica version, it has a metal foil protector, while the former had a plastic one which turned out to work a bit better I think.

Now for the most pressing question - is it as good for my skin as the (old) Angelica one? I said in my review for the latter that it makes my skin look healthier. I've been using the Peony version for about a month now and so far I don't find that it works quite as well for my skin, despite the similarities, but I did stop using acids, so the conditions aren't the same. It's close enough though, especially if my favourite has gone under a significant reformulation and it's firmly at the second place of my all time favourite moisturisers, and yes, despite the steep price (the scent sells it to me, to be honest). L'Occitane is usually very generous with samples, so if I are considering trying moisturisers from Peony and Angelica lines, I'd get a sample of both. Both are priced about the same and both are excellent moisturisers, so it really depends on the individual preferences which one to choose. 

Pivoine Sublime Perfecting Moisturiser costs 38.10 €. You can find more information about the Pivoine Sublime line as well as my review and swatches of the lip balm from this line here.


L'Occitane sem odkrila v mojih najstniških letih in ena izmed prvih stvari, ki sem si jih privoščila, je bil sivkin matirajoči losion, ki je bil izjemen. Danes tega losiona ni več, saj ga je zamenjal Angelikin, ampak L'Occitanovi izdelki za nego za obraza so ostali eni izmed moji najljubših in tisti, ki jim še najbolj zaupam (čeprav mi cene niso najbolj všeč). Lani sem se popolnoma zaljubila v Angelikino kremo za obraz, ki je daleč najboljša krema kar sem jo uporabljala, ampak izgleda da so zadnje čase nekaj menjavali sestavo, nove pa še nisem preizkusila. Ko sem prvič preizkusila novo kremo iz Potonikine linije, sem opazila izjemno podobnost med staro Angelikino in to. Mi je pa lonček Potonikine kreme precej lepši (prava dekoracija v kopalnici ali mizi) in pa tudi vonj je izjemen, prav verjetno moj najljubši vonj kreme od vseh, ki sem jih imela možnost preizkusiti.

Tekstura kreme je dokaj klasična, ampak je ena izmed teh "modernih" tekstur, ki je skoraj nekako kot hibrid med gelom in kremo, posledično se hitro vpije v kožo in ne pusti mastnega sloja na koži. Mojo mešano kožo dovolj nahrani in pusti na koži satenast finiš, koža je tudi zelo hitro suha na dotik. Meni so take kreme še najbolj všeč za pod puder. Obe Angelikina (nova in stara) in tale vsebujeta silikone, ampak Potonikina jih ima višjo koncentracijo in ti so odgovorni za žametni občutek na koži. Krema se mi zdi primerna za večino tipov kože, saj odlično deluje na moji (z)mešani koži, le za suho kožo bo premalo in bo potrebno uporabiti še kakšen vlažilni serum ali pa olje.

Vonj je izjemen, o tem trobim že cel mesec v več objavah in še parfum iz te linije sem takoj dala na listo želja. Krema seveda diši po potonikah, torej ima prijeten cvetlični vonj. Meni je vonj izdelkov, ki jih uporabljam zelo pomemben in tale krema mi res polepša vsakodnevno rutino.

Običajno nisem ljubiteljica krem v lončkih zaradi higienskih razlogov, ampak lonček te kreme je čista umetnina, pravzaprav je celotna Potonikina linija paša za oči. Krema je poleg kovinskega pokrovčka zaprta še z aluminijasto folijo, ki sem jo jaz kar obdržala, ampak Angelikina krema ima dodatni plastični pokrov, ki se izkazal za malo bolj praktičnega.

Pa mi je Potonikina krema tako všeč kot stara Angelikina? Po pravici povedano sploh ne vem. Obe sta tako podobni, sploh kar se tiče teksture in finiša, mi je pa seveda vizualno Potonikina krema veliko lepša, da o vonju sploh ne govorim. Vseeno se mi zdi, da je bila moja koža ko sem uporabljala Angelikino verzijo malo lepša, je pa res, da sem trenutno prenehala z uporabo izdelkov s kislinami tako da pogoji niso popolnoma enaki. L'Occitane je običajno zelo radodaren s testerji (izjemno pohvalno. So redki v Sloveniji), poleg tega imajo zelo dobre prodajalce, ki radi pomagajo, tako da preizkusite obe kremi in se sami odločite katera vam bolje ustreza.

Izboljševalna krema za obraz Popolna potonika stane 38.10 €. Več informacij o celotni liniji Popolna Potonika in objava od balzamu za ustnice iz te linije najdete tukaj. Kolikor sem gledala po tujih L'Occitanovih straneh sem samo pri nas našla komplet minijev, ki vsebuje tudi 8 ml lonček kreme, samo ga na spletni strani ni več na zalogi, je pa zagotovo še v kakšni trgovini. Meni je padel v oči predvsem zaradi mini parfuma in mini kreme, ker so mi take stvari izjemno prikupne.

Have a great day!

*This moisturiser was sent to me as I already noted in my New in post.

You Might Also Like

22 comments

  1. Jaz res ne morem mimo tega, kakio kjut mi je tole pakiranje. Mogoče se bo kdaj zgodilo, da si kupim veliko kremo, ampak za sedaj sem prav zadovoljna, da sem si privoščila set, je majhna krema tudi prekjut. Sicer pa celotna linija diši božansko. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lonček je tako lep <3 Pa vonj! Miniji pa so itak adorable:) Sem že od malega usekana na mini/tester pakiranja.

      Izbriši
  2. Jaz sem čist nora postala na to linijo, od kar sem bla na negi! :)
    Vse diši tako čuudoviito. <3 Zaenkrat imam CC kremo in meglico za obraz in sta mi zelo všeč.
    Ta krema za obraz je sicer meni v kombinacijo s esenco oz. serumom bila skoraj preveč (kar sva s svetovalko ugotovili na negi), ker imam masten tip kože, je pa vseeno bila prijetna in ni naredila mastne kože. Če pa bom kdaj hotela kupiti še kaj iz te linije (za obraz), bom se verjetno vseeno raje odločila za serum, ker je za mojo kožo ravno prav vlažilen. :))
    Aja, pa kar me je najbolj presenetilo, je bilo to, da mi je dejansko bil balzam za ustnice zelo, zelo všeč. Škoda, da je cena navita. :(
    Parfum pa bi jaz tudi imela, ampak imam ogromno drugih parfumov..škoda, da več ni bilo tistega seta - mini verzije parfuma pa se vseeno ne bi branila. :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iz lastnih izkušenj vem, da te L'Occitane zasvoji s kvaliteto :) Sploh njihove kreme, serumi in losioni za obraz so odlični. Balzam za ustnice tudi jaz veliko uporabljam, kar je kar malo nepričakovano glede na mojo dolgoletno navado nosit le "prave" šminke :)
      Ni več setov? Kakšna škoda. Predvidevam, da si to gledala v MS? Ali v MB? V NM imamo dve poslovalnici, tako, da imam kanček upanja, da je tukaj še kakšen ostal :)

      Izbriši
  3. Mene je tudi celotna linija navdušila na negi. Mi je bila pa še bolj kot ta krema, všeč esenca in ko porabim par stvari, ki jih trenutno uporabljam, si jo bom definitivno privoščila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdaj me pa res mika še ta serum :) Vsaj za sprobat :)

      Izbriši
  4. No še ena, ki je podlegla tej liniji, res je super. Imam CC kremico, kremo, serum in kremo za roke.
    Vonj je res božanski, pa tudi sama krema je super...sem uporabljala testerje 10 dni, zdej pa mam veliko pakungo.
    Drugače je serum noro dober, ampak je pa fuul minus, da se neverjetno hitro porabi, js rabim ene 3-4 pritiske za obraz ker se tako hitro vpije, tako da se hitro porabi. Ma kljub vsemu, nisem še sprobala boljšega.
    Pa ja, da ne govorimo o cute embalaži... <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Težko si ji je upret :) Že vizualno je prekrasna, vonj je pa itak božanski :) Kok mi lušte delate, ko tako hvalite ta serum :)

      Izbriši
    2. Seruma js ne morem prehvalit, res top, ne vem, ene stvari ne najdem da bi me zmotila, razen cena 45 € za 30 ml in če ga bom redno uporabljala mislim da po dobrem mesecu ga ne bo več !? :/ tole je pa kar kriza ane?

      Izbriši
    3. Cene so res visoke :/ A nujno rabiš porabit toliko potiskov za enkrat? Ima tako pumpico, da bolj malo iztisne ali je samo to da se hitro vpije? Jaz bi bila čisto živčna če bi morala pritisnit več kot dvakrat, ker z vsem skoraj nenormalno šparam :D Res me mika ob vseh tvojih hvalah :)

      Izbriši
    4. Ne res jaz sem navdušila še sestro, mamo, teto in sestrično... pa ni da gre tako malo vn, recimo 2 pritiska sta kr dosti, ampak se tako hitro vpije, pa niti podrazno nimam tako izsušene kože. Zdej sem se navadila, trije pritiski in je to to, pa recimo tamala ima mešano kožo pa ravno tako tri, mama isto, zadnjič si je 6 dala (jaz škrtica pa prav grdo gledala)
      haha ne sej ne, ampak mi je škoda edino to ker je cena visoka....se mi zdi da cene vseeno včasih malo preveč nabijajo, npr za balzam 15 e mi je res absurdno

      Izbriši
    5. Haha, jaz isto pogledam ljudi, ko se parkrat več špricnejo z mojim parfumom :) Pa ko je mami kar prava odprla to kremo in jo zajela en kup, samo sem bila od šoka kar tiho :D Balzam za ustnice je šokantno drag, sploh ker L'Occitane že najmanj 10 let prodaja vse balzame v tubah in v stiku za okrog 10 €.

      Izbriši
    6. Kaj pa tole, k sm js mela ful parfumov pa sm jih neki mela v kopalnici, neki v sobi, neki pr fantu...pa sm mela v kopalnici tako deodorante pa parfume, ponavadi ne une najdražje. Pa pridem en dan domov pa vse po D&G The one diši in js težim da kaj se je tamala tolko špricala pa mi reče tata "ne ne sm js malo po kopalnici s tem šprical", dokler nisem pogruntala, da je on to dnevno uporabljal za prostore nadišavljat....in opazla k ga je že pol manjkalo.

      Izbriši
    7. Živčni zlom verjetno, haha :D Jaz moje vse skrivam, če pa je kaj v kopalnici so naši čisto strenirani, da se ne dotikajo. Pravijo,da potem preveč vpijem :D Si zaslužijo ˇ_ˇ Če me pa lepo vprašajo pa takoj dam.

      Izbriši
  5. Čudovito pakiranje :) Sem bila na negi, ampak nicem nič kupila ker ni ravno najbolj primerna za mojo mastno kožo. Ampak diši pa božansko, se strinjam :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A so ti vsaj dali za preizkusit še Angelikin matirajoči losijon? Za mastno kožo je izjemen in kaj boljšega še nisem našla, pa sem preizkusila cenejše in dražje podobne izdelke :)

      Izbriši
  6. Ta linija je super <3 Po dolgem času zadeva, ki mi ni povzročil izbruha mozoljev(po negi). Diši tako ali tako za dol past, embalaža pa je fuuul lepa ;) So mi bila sama stojala v L'Occitanu tako všeč. Bi ga kr imela doma =P Najbolj pa me je iz te linije prepričal balzam za ustnice in nekoč si ga bom zagotovo privoščila ;)
    xoxo, Nyx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni tudi na splošno L'Occitane stvari za kožo zelo ustrezajo. Enkrat sem imela kar iznenada "bad skin moment" in sem imela to srečo, da sem ravno takrat dobila nekaj njihovih testerjev, ki so mi vse popravili :)
      Balzam mi je res lepe barve, imam pa odtenek Rose Nude :)

      Izbriši
  7. Meni je CC krema super, mi je bila pa tudi kremica in serumček vredu, čeprav nimam veliko izkušenj z njihovimi izdelki - mi nekako ne ležijo najboljše.

    Meni se zdi pa da so ravni oni "škrti" glede testerjev haha, malo manj kot prosit sem jih morala za kakšnega :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Proti tebi so res škrti :D Je pa seveda odvisno v katero trgovino greš. V Novem mestu ti takoj sami ponujajo kaj bi rad sprobal :)

      Sem ti hotel povedat, da ta modra krema od katere si mi dala testerje, Hydra Vegetal Gel Cream, mi je izjemno podobna tej od L'Occitana. Sem ju nanesla 50:50 na obraz in edina razlika, ki sem jo opazila je da pri Hydri traja malo več časa, da se vpije pa tudi ne čuti se, da je ravno tako kvalitetna kot od L'Occitana, ampak ima isti žametni finiš na koži. Super za ceno, bom prišla mogoče enkrat en lonček iskat :)

      Izbriši
  8. Hmmm, I'm tempted but you're probably right, I should try to get a sample to see if it's something for me or not.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Especially considering the price. You wouldn't want to end up with an expensive product that might not suit you. Though this line is amazing :)

      Izbriši

TRANSLATE