2015 in Retrospect: Popular Posts and My Favourites

sreda, december 30, 2015


So another prolific year behind me, this time actually on two blogs, so if you count those reviews as well, I've written 236 posts. My blog had it's fifth birthday in September and I reached two million views not long after, which is just insane because this means I had a million just this year (gosh, I sound braggy), I updated it visually in August and I currently have most followers on Instagram instead of Bloglovin'. So yeah, big things happened this year, but not all good as I found five (there are probably more) complete copies of my blog. Some people are just the worst. 

I don't think I have changed much in the last year. I still do my type of in-depth reviews, my long new ins, favourites and I still take pictures for the blog with a smartphone. However, a lot has changed in the blogging world this year and the saddest thing to me is that a lot of my favourites simply stopped blogging or do it very sporadically. But I understand life gets in the way. I miss reading about favourites or drugstore discoveries on other blogs. I'm not saying there aren't any, but there is significantly less of such posts and videos as in the past when the raves about products actually felt genuine. But never mind my rambling...I still have my trusted set of bloggers, who are mostly Slovene and I'm glad us "oldies" still do the same thing.

So like every year and for every anniversary, I prepared a little recap with most read posts and those I most enjoyed making as well as posts on other blogs that I liked so much they ended up either on my Pinterest board, Bloglovin saves or bookmarked. Lets start with six most read posts in this year. Images are links to the posts. By the way, if you're interested in last year's version it's here.

Most read posts in 2015




My favourites
Last year I selected just five posts to highlight, but I had to include more this year. These are the posts I most enjoyed working on and mostly took forever to do.



Posts and videos I enjoyed in 2015
I've done this two years in a row already as I like to share other peoples work that I admired. When I like a post, I either pin it or save it on Bloglovin' (or I just remember it) and at the end of the year I pick those that were my absolute favourites. I picked 18 posts, but of course I'd love to share more, though you can find plenty of links to blogs on my Blogs I Heart page.


I'll do special mentions as well because they deserve it (the blogs are in Slovene): Keep calm and Wear Lipstick,  La dolce VitaMy Little WonderlandNail 2 Express, Sugarlove blog, (blogs in English): Kiss & Makep Beauty BlogPolished'95, The Beauty of Nail Polish, UniqaPoly, (in German): The life in front of my eyes. I'm sure I've forgotten a few...

This is my last post this year, so I want to wish you a happy new year and thank you for every comment, subscription, save on Bloglovin', pin on Pinterest, like on Facebook, Instagram and just for reading my posts. Stay awesome, folks!

You Might Also Like

33 comments

  1. Vidi se, da si za vsako objavo vzameš čas, ampak za teh zadnjih par objav si sploh ne morem predstavljat kako dolgo si jih delala. :) Super ocene, tudi slike, definitivno si zaslužiš 2 milijona ogledov. Upam, da še boš naprej tako pogosto blogala :D Tudi tebi srečno novo leto! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bolje da ne veš :D Najlepša hvala in tudi tebi srečno novo leto <3

      Izbriši
  2. Veliko teh tvojih objav, ki si jih omenila med najljubšimi, so tudi meni najljubše, res si se super potrudila za njih. :) Jaz sem ena tistih, ki je nehala pisati o najljubših izdelkih, ker sem mislila, da jih ne bo veliko zaradi mojega izziva o izdelkih, ki jih moram porabiti, ampak jih na koncu nisem dovolj pridno uporabljala, tako da se preizkušala različne izdelke in se zato odločila, da jih začnem drugo leto spet pisati (ker jih tudi sama zelo rada prebiram). In hvala za omembo te moje objave, je zagotovo ena izmed objav, za katero sem lani porabila največ časa, da sem jo pripravila. :) Drugače pa, you're the best. Vse dobro ti želim v naslednjem letu in upam, da bo kakšna priložnost, da se kje srečamo <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Ja, ene sem res delala celo večnost :D Res bi rada prebrala kakšne tvoje fejvrits ali pa 10 naljubših drugstore izdelkov, če se ti bo kdaj dalo to pisat. Meni so take objave vedno top za prebrat :)

      Iz te tvoje objave sem pinala par slik in so izjemno dostikrat re-pinane. Do zdaj je že 183 repinov - najs :D https://www.pinterest.com/pin/489907265691467220/

      Hvala <3 Tebe sem tudi mislila, ko sem napisala, da si ena izmed blogerk, ki jim najbolj zaupam. Tudi tebi želim vse najboljše v novem letu <3

      Izbriši
  3. Čestitke za vse uspehe. Upam da bo tvoj blog še naprej tako zanimiv in kvaliteten:)*

    OdgovoriIzbriši
  4. IIII bereminpotem kar naenkrat zagledam link svojega bloga (potemšekliknem nanj, če je za zihr moj:)) veselakot majhen otrok:) Hvala ti mi pomeni cel svet in ti želim vse dobro v letu, ki prihaja, ostani takšna kot si(v svojem mehurčku), Veš, da si dobra in da imamo vsi po vrsti radi tebe in tvoje objave. P.s pa naj jih bo še velikooooo:). Čin-čin za leto 2016:). p.s priznam, da še nisem utegnila prebrati tvojih objav o najljubših izdelkih, ampak jih bom:pod nujno in zagotovo:. Monika**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja itak da je tvoj, čigav pa :D :P Si zaslužiš :)Tudi tebi želim izjemno novo leto in veliko inspiracije za nove objave :)
      Ti si kar vzemi čas, objave ne grejo nikamor, tudi če jih šele februarja prebereš :)

      Izbriši
  5. Your blog is simply adorable and you absolutely deserve million views.:) Stay the way you are!

    Chaste & Beautiful

    OdgovoriIzbriši
  6. Če sem čisto poštena sem pričakovala kakšen drug post med bolj branimi, med tebi ljubimi pa sem najdla kar sebe, tudi meni so večinoma tej bili naj naj.
    No, k tebi je kdaj kar slabo kukati, moj WL se povečuje.
    In pa seveda hvala za omembo <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A veš, da sem bila čisto presenečena ko sem šla gledat za nazaj :D. Sploh za Satin Mauve, ker sem verjetno edina z dokaj negativno oceno, pa še ne izgleda barva na meni tako kot na večini.
      Samo ne zapravljat preveč zaradi mene :D Pa ni zakaj, si zaslužiš omembo. Bi te lahko večkrat linkala pravzaprav :D

      Izbriši
  7. I love recap-style articles like this. To a successful and happy 2016!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I read all of your as well :) Thank you and have a great year as well :)

      Izbriši
    2. You do? Awwww, that is so awesome to hear :-D

      Izbriši
  8. Želim ti še eno zelo uspešno leto bloganja in upam, da še kdaj pripraviš kak Ebay Bargains post (sem naročila par malenkosti po branju objave). :) Hvala za omembo <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala <3 Tebi tudi želim ogromno uspehov. Si moja najljubša "nova najdba" letos in upam, da boš tako odlično blogala še naprej :)

      Sem naročila tri stvari že novembra, pa ni nič od tega prišlo. Edino čopiči so. Bo treba še kar počakat na tako objavo, ampak bo :D

      Izbriši
  9. Waaaaau, sem kar obnemela, ko sem zagledala svoj link do bloga. Najlepša hvala, ti ne znam povedat kako veliko mi to pomeni. <3 Si na vrhu meni najboljših in najljubših blogerk, tako da mi ta omemba da še več motivacije in pozitivne volje. :)
    Zadnje čase imam kar "težko obdobje", polno obveznosti in res nisem ponosna na moje zapostavljanje bloga. Že več kot en mesec nisem spisala nobene objave, čeprav imam polno glavo idej, ampak se enostavno ne morem in nočem "prisilit" v pisanje objave pozno zvečer, ko so moje baterije čisto "prazne", nočem pa pisat na silo, ker rada notri vložim svojo dušo in veselje. Upam, da se ta mesec vse uredi in se lahko spet vrnem na stare tire, ker že mooočno pogrešam pogosto bloganje, mi res zelo manjka. :)
    Pa da končno spet začnem s komentiranjem na vaših blogih (žalostno, niti tvojih objav o favoritih leta 2015 še nisem uspela prebrati :( )..
    Tako da hvala še enkrat za omembo, you'te the best. <3

    V novem letu pa ti želim čimveč objav, inspiracije in prečudovitih fotk. Ostani taka kot si še naprej, ker takšno te imamo radi. Our blogging queen. <3 :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj veš, da si zaslužiš :)

      Razumljivo, life gets in the way, tako pač je :) Silit se pa res ni treba, ker se vidi v objavah da niso napisane z veseljem. Se bo že enkrat našel čas in nov zagon. Jaz sem v tem blogerske svetu že toliko časa, da imam vedno vnaprej pripravljenih veliko objav, pa je potem veliko lažje :)

      Hvala <3 Ti želim enako :) Joj, vsakič ko mi kaj tako lepega napišete, si mislim hvalabogu da me ne poznate v živo :D

      Izbriši
  10. Vse objave, ki so tebi najljubše so tudi meni. Enostavno res se potrudiš s svojimi objavami. Nihče ti ne more očitati lenobe :D. Moja top favorite od tvojih je še vedno three reds :) <3

    Ostani kot si tudi v novem letu in še več tvojih inspirational makeup objav in sezonskih, ki so mi vedno v navdih :). <3

    Hvala za omembo, I feel honored :).

    Mi je zanimivo, da vse tako rade berete mesečne favorites in v bistvu mi je jasno zakaj. Jaz včasih sploh nimam šans, da omenim kaj sem oboževala zadnje čase, tako da resno razmišljam da bi z novim letom začela favorites objave pisat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3 Uh, ja three reds sem delala zelo dolgo :D

      Tudi tebi želim veliko navdiha in prevsem časa, da uresničiš vse svoje ideje za objave :) Pa normalno, da si omenjena v tej objavi glede na to da imam od tebe in Sare največ shranjenih objav letos.

      Ti lahko povem da so (mesečni) favoriti in new in-i daleč najbolj brane objave. To praktično vsakega zanima :) Bi res rada videla kakšno tako objavo, ali pa vsaj top drugstore izdelke :)

      Izbriši
  11. Oooooo hvala Mateja, me veseli, da ti je bila objava tako všeč <3 Tako kot so že punce pred mano napisale, res se potrudiš in poglobiš v objave. Meni je od tvojih najboljša eBay Bargains, mi je tudi bila zelooooo v pomoč. Sploh tele slamice so zakon!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O tistem roza laku še zdaj sanjam :D Sem zadnjič hotela naredit nekaj podobnega z dvema lakoma, pa ni tako lepo izpadlo, ampak je vseeno izgledalo kul. Pri tebi so mi fotografije svetovne. Ne vem kakšen fotoaparat imaš, ampak moj ni zmožen tako lepe makro delat. Sem ti ultra fouš :D

      eBay bargains mi je bilo res v veselje delat, tako da me res veseli, da ti je prišla tako prav :)

      Izbriši
    2. Tale roza je res super :) In hvala za pohvale. Slike pa drugače delam z Nikonom in macro objektivom. Meni so pa tvoje svetovne in se ti čudim kako ti uspe naredit tako hude fotke s telefonom.

      Bom omenila še objavo o Mac-ovih šminkah, tista mi je bila tudi ful všeč in objave o raznih podlagah, to mi je vedno v pomoč, ker sem sama tudi precej svetla. Sem ugotovila, da imam 51 številko od Bourjois :) tako da kar odkrivaj nove svetle podlage ;)

      Izbriši
    3. Sem preveč škrta, da bi si privoščila dober fotoaparat :D Ne, res mi je vsa ta fotografska oprema preveč draga, čeprav telefon ni tisto pravo. Sploh zdaj pozimi moram ure in ure popravljat slike na PS.

      Super, da so ti objave o podlagah tako v pomoč :) Jih poskušam naredit čim bolj uporabne :)

      Izbriši
    4. Zmerej bolj ko gledam tale post, zmerej bolj mi je tudi ta v pomoč :) Same fajne poste imaš polinkane.

      Glede fotoaparata, midva z mojim sva ga že prej imela, idino kar sem sedaj za blog dokupila je makro leča. Ker brez nje bi težko take slike delala, kot jih sedaj :) Vidiš, jaz moram pa svoje znanje glede PS nadgraditi, ker je bolj bogo. Tako da se bom mogla kar fino poglobiti vanj :)).

      Izbriši
    5. Me veseli, da ti je tako v pomoč :)

      Jaz imam le enega starega Nikona z 7.1 MP, kar je slabše od Galaxya.

      Izbriši
  12. I'm sooo proud to be featured on your blog and wanna say thank you! You helped me a lot of times since I found your blog, when I was shopping for haircare.. I just recently put the "Serum for curls" from Dove on my shopping list simply because you mentioned it on Instagram #thickhairconnection #neverbeendisapointed

    I wish you a happy new year!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. You're very welcome :) You deserve it :)
      That serum is so awesome! It makes my hair so smooth, silky and shiny. It's like Sebastian Professional Potion 9, but sooo much cheaper. I gave it to my cousin to try today and she loved it. She says she'll get one for herself :) By the way, the full name of the product is Dove Locken Haarpflege Supreme Creme Serum.

      And a happy new year to you too :)

      Izbriši
  13. Ne vem če sem to kdaj že tu napisala, ampak ti si tista bloggerka, ki mene inspirira in navdušuje da se lotujem bolj zakompliciranih objav in se potem trudim, da bi bil blog čimbolj unikaten, zanimiv, informativen :) Res mi je všeč tvoj stil pisanja, slikanja in sama izbira izdelkov in makeup lookov!

    Mi res veliko pomeni omemba moje objave, sploh ker je tudi med mojimi najljubšimi IN je nastala, ker sem se poskušala zgledovati po tvojih podrobnih objavah in ocenah :D

    Komaj čakam na nove objave :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala <3 Tudi jaz sem se navduševala nad tvojimi objavami letos, sem jih imela par na izbiro za vključit sem, ampak sem se odločila za to, ker je res odlična in informativna :) In tvoj blogmas je bil krasen :)

      Izbriši
  14. Jaz sem čisto v zaostanku s prebiranjem objav, tako da ti bom zdaj malo zasmetila s komentarji :D
    Priznam, da so tudi meni najljubše tiste tvoje objave, ki si jih ti sama izpostavila. Pa hvala za omembo :*
    Upam, da bo leto 2016 leto, ko te končno spoznam noo, da lahko imam fangirl moment :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I don't mind :) Ni za kaj :) Moram res it enkrat samo iskat ta lip cream :D

      O, res tebe pa še nisem spoznala v živo. Večino se mi zdi, da sem že, tebe sem pa takrat prav pogrešala na Essence eventu :)

      Izbriši

TRANSLATE