4 Year Blogiversary and my Gift to You

nedelja, september 21, 2014


My forth year blogging! To me it actually feels a lot longer because I've been posting reviews and swatches on other sites way before I decided to create my own blog on that faithful 21.september 2010, when I've made one of the best decision of my life. I have to say that with each year I'm enjoying it more. This year in July my blog received its one millionth view, which is just amazing and I still feel over the moon about it, even though it may not even be such an amazing feat. I've also revamped the layout to a version I'm really happy with and finally added my blog on more social media - Facebook, Instagram and Twitter.


I've done a celebratory post for the millionth view as well as shared a few bits in The Secrets of Blogging Tag, so I've pretty much exhausted my celebratory material, hahaha, but I want to thank you again, all of you who are subscribed or just read my blog occasionally and even to those who just happen to pass by - you are all amazing, brilliant people and I wish you all the best in life. I hope you'll enjoy my future posts as well.


Now for my gift to you, dear readers, well bloggers. It's not going to be a giveaway in a traditional sense of the word, but I want to give something back to you. I know many of you have your own blog, so I've decided to create a page called Blogs of my Readers, where your blogs will be advertised (for free of course) if you wish. I already have the Blogs I Heart page, which is one of the most viewed page on my blog and where all Slovene blogs I know of are featured as well, so the general layout will be the same - a thumbnail of your blog and a link. I'll post the image with the link in the sidebar through which you'll be able to access the page.


Here is your time for shameless promotion, advertise your blog in the comments under this post, but please refrain from follow me lines, I get a bit itchy. You can also put a link of the post you're most proud of and one request for me, I'd love to know the country you're from (also of those who don't have a blog).


I'd really love it if you created your own thumbnail as well and leave me a link to the uploaded image on Google+ Photos/Flickr/Slikomat/Shrani.si, whatever you're using. I'll do 200x150px images, you don't have to have the exact same size, but please keep the height at 150px so there'll be an even line. If you don't know how to do a thumbnail, I'll do something from your banner myself.  


I'll be collecting your entries for a week and then do a post in which I'll present the new page and you'll have the chance to check out what others are writing about.


Slovenski beauty blogerji, ki še niste na mojem seznamu pod Blogs I Heart, mi tudi prosim pustite link v komentarjih pod to objavo in boste dodani na seznam na Blogs I Heart strani. Ta seznam lahko kopirate tudi na svoj blog - sharing is caring. 


I hope you like my gift to you, I'm sorry to all of you who don't have a blog that I'm not having a traditional giveaway, perhaps sometime in the future, but I wanted to do something that would include as many people as possible instead of having just one winner.

Again thank you for these four years - you are amazing!

Have a great day!

You Might Also Like

29 comments

  1. Congrates on your blogiversary! I hope you will have many more, because your blog is really lovely!

    I am from the Netherlands, and my blog is dennamichelle.blogspot.nl and let me think my favorite blogpost of myself...that is a hard one.
    I have to say this one: http://dennamichelle.blogspot.nl/2014/08/new-to-my-pandora-family.html#more Because I really love the way my pictures turned out.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you and greeting to Netherlands :) I already added your blog on the page and I agree - pictures in your favourite post are fantastic :)

      Izbriši
  2. Congratualtions on your 4th blogiversary and best wishes for many more to come!! I love reading your blog and have just started blogging myself with you being one of my inspirations. I'm from Australia and my blog is http://rubyjinman.blogspot.com.au/
    As I said I have just started out so my layout and template is still a bit all over the place.
    All the best, Ruby ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you, Ruby. I must say, I really love your banner as a fan of anything mint/teal/turquoise :) You blog is already added to the page.

      Izbriši
  3. Čestitke :) Tvoj blog je res super, reviewi se mi zdijo iskreni in zelo uporabni, slike so super še posebej pa so mi všeč tvoji posti z nasveti!
    Sama sem pričela blogati letos julija in se še kar malo uvajam :) Kot si verjetno že opazila sem iz Slovenije ;)
    Moj najljubši post je verjetno tale: http://invisibly-perfect.blogspot.com/2014/08/top-5-from-drugstore-make-up.html
    Moj blog: http://invisibly-perfect.blogspot.com/
    Thumbnail: https://plus.google.com/105601934920691747490/posts/CQy94He6P3T?pid=6061535177271089170&oid=105601934920691747490

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobrodošla na sceni bloganja, sem se že "subscribala" na tvoj blog in ti želim ti veliko uspehov v prihodnje :). Link je že dodan na Blogs I Heart.

      Izbriši
  4. To je pa že kar lepo število let bloganja, čestitam :) Sama sem te sicer začela spremljat šele pred kakšnim letom in pol, ko sem tudi odkrila ves svet bloganja, ampak sem prebrala tudi vse tvoje starejše objave in lahko samo rečem le tako naprej ;) Si se pa domislila super inovativnega giveawaya, tako da I'm in!
    Zaradi takšnih in drugačnih razlogov sem nehala objavljat na The ugly truth or sweet lies? ter izbrisala blog ampak sem med poletjem delala na novem blogu alejinaD. ki je prav tako v slovenskem jeziku, a se s temami ne bom omejevala le na beauty vsebino, čeprav bo le te verjetno še vedno največ.
    Tako da sem upala, da izbrišeš s svoje strani Blogs I Heart moj stari blog in če želiš dodaš novega http://alejinad.blogspot.com/
    Na Photobucketu pa lahko najdeš thumbnail 200x150: http://s31.photobucket.com/user/theutsl/media/alejinaD200x150_zpse9e3bb29.jpg.html?sort=4&o=0

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Ja, je že kar nekaj časa. Vsaka čast, da si šla prebrat vse moje starejše objave, zdaj je vseh že krepko preko 400 :)

      Sem izbrisala stari blog in dodala novega. Prekrasne slike imaš :)

      Izbriši
  5. 4 leta? To pa je že kar doba. Moram povedati, da so mi vse tvoje objave izjemno všeč, kar je verjetno razvidno po mojih komentarjih. Sploh všeč so mi tvoje podrobne ocene, primerjave in res dobri swatchi. Menim, da imaš odličen izgled, preglednost in kvaliteto bloga, tako da ti želim samo še vse najboljše za vnaprej. Verjamem, da bo tvoj blog še vedno zelo prebiran, oziroma še bolj.

    Res zelo lepo od tebe, da imaš zapisane nas blogerje in tudi tale gesta s thumbnaili je res pohvalna. Večina take zadeve prodaja za denar, ti pa si se odločila narediti kar zastonj. Ogromno blogov najdem preko tebe in veliko najde mene preko tebe, tako da res super koncept. Moram sama tudi narediti nekaj podobnega, ampak trenutno res ne najdem časa.

    Jaz bi tudi dodala moj nov thumbnail in sicer je tukaj:
    http://shrani.si/f/Q/Bk/NV5IAWm/thumbnail.jpg

    Pa tudi opazila sem, da link na Blogs I Heart odpre mobilno verzijo mojega bloga, zato bi bila zelo vesela, če bi dodala tale link:
    http://adjustingbeauty.blogspot.com/

    Razveseljuj nas še naprej s svojimi objavami in hvala za priložnost vsem nam manjšim blogerjem, še posebej;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Petra :). Vsak tvoj komentar zelo cenim in mi jih je prav v veselje brat :) Hvala za pohvale!

      Pač meni je pomembno, da se slovenski bloggerji čim bolj podpiramo, že tako nas je bolj malo, vsaj takih redno aktivnih :) Upam, da dobite kaj prometa na račun mojega seznama, ker ogledov je ogromno.

      Sem zamenjala thumbnail. Meni tvoj blog vedno odpre v mobilni verziji, tudi preko Bloglovin'a, če sem potem kliknila na tvoj banner.Na Bloglovin' imaš prav link samo do mobilne verzije. Sem zdaj vsaj pri meni zamenjala linke na seznamu :)

      Pa btw, novi thumbnail je gorgeous :)

      Izbriši
    2. Ja, sem opazila, da imam na Bloglovinu mobilno verzijo dodano. Zdaj pa nočem zbrisat, pa dodat drugega, ker ne vem če potem izgubim subscribere?! Ti si to že spreminjala kdaj? Če imaš kakšen nasvet, da ne izgubim ljudi, bi bila vesela, da mi napišeš na adjusting.beauty@gmail.com.

      Itak bolj obvladaš te stvari, ker tudi že dlje časa blogaš:).

      Hvala:)):

      Izbriši
    3. URL se ne da samo zamenjat, edino če kontaktiraš Bloglovin' da ti zrihta. Tale link ti bo morda pomagal :) http://help.bloglovin.com/knowledgebase/articles/214420-i-have-changed-my-blog-address-can-i-move-my-foll

      Izbriši
  6. Hi!
    Congratulations!
    I like yout blog very much, always a lot of useful reviews!
    I'm from Ukraine and I live in Romania:) My blog https://worldinspiresyoucreate.wordpress.com/ ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hi, I remember you from Facebook :) Greetings to Romania! Your blog is already added to the list.

      Izbriši
    2. Wow!:) It's very pleasant to read that you remembered :)

      Izbriši
  7. well, i see you've become popular amongst ukrainian readers :-)
    i am ukrainian, living in portugal, teaching engish :-)


    i am so glad i found your blog some time ago: it is very practical, your style is light and i simply like it!

    happy birthday!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. That must be exciting :) Greetings to Portugal and thank you :)

      Izbriši
  8. Congratulations on your blog anniversary! I read your blog religiously :-) And what a fun idea for a gift!

    OdgovoriIzbriši
  9. Mateja, congratulations on your 4th b-day :)

    It's great to see that after such a long period you still manage to stay fresh and come up with new ideas for your blog. My wish to you is that you manage to keep up the quality of the contents to your high standards for years to come.

    My blog is - http://lowmaintenancebeautyblog.blogspot.com/ - a newborn compared to yours :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you for you kind words:) Actually, your blog is already on Blogs I Heart, but now I also added it to the Blogs of my Readers :)

      Izbriši
  10. Čestitke! :)

    Tvoj blog je super, zelo rada ga prebiram - všeč so mi reviewi, sama nekako ne uspem tako dobro poslikati raznih produktov na sebi, nekako mi ni všeč kako izpade moj obraz od blizu haha :D

    Ampak se navajam na tudi takšno slikanje :)

    moj blogec : www.blogvivalavida.com

    Le tako naprej :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Ja, veliko poguma je potrebno, da daš close-up svojega obraza na blog, ampak iskreno povedano, jaz se koncentriran na prikazan izdelek, ne pa na ostale malenkosti.
      Si bila dodana na obe strani :)

      Izbriši
  11. Mateja, čestitke!! Želim ti veliko uspeha še naprej! :) Ful dobra ideja za slovenske bloge, zelo pohvalno in hvala, imam kar nekaj ogledov s te strani :)

    Evo, sem naredila nov thumbnail :) http://shrani.si/f/3U/2I/1Ik7tMAt/small-bits-of-loveliness.jpg

    xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3 Me veseli, da na račun seznama dobiš kaj prometa :) Sem zamenjala thumbnail in te dodala na stran.

      Izbriši
  12. Wau, 4 leta!!! :)) Čestitke še z moje strani! <3
    To je ogromno, se vidi, da imaš res veliko, veliko veselja do bloganja! :) Moram reči, da se vedno zelo, zelo, zelo razveselim tvoje nove objave, preberem vsako od začetka do konca oz. jih dobesedno požiram. :P
    Kot verjetno veš, sem še med novejšimi blogerkami (svet bloganja sem začela odkrivati šele pred letom in pol), zato si mi res ogromna inspiracija. :))
    Še posebej so mi všeč tvoje ocene, swatchi, wishliste - vedno me za kakšno stvar navdušiš ali pa izvem za kakšno novost z beauty področja, potem pridobitve, izgled bloga in seveda prečudovite slike. Res mi je všeč, da so tako svetle in zanimive na pogled. Sama bom definitivno še morala osvojiti vse te tehnike, tako da še posebej hvala za poste Blog Photography on a Budget. :)
    Jaa, pa definitivno obožujem objave z primerjavami različnih šmink, še posebej vibrantnih roza, koralnih, ker imava zeloo podoben okus. :P
    Vglavnem še tako naprej - vztrajaj, ker te vsi podpiramo in obožujemo tvoje objave. :)

    Moj blog: http://keepcalmandwearlipstick17.blogspot.com/
    Zelo bi bila vesela, če bi dodala/naredila še moj thumbnail. Sama se še žal na to ne razumem, ravno zato ima moj blog zaenkrat še običajen izgled. :/ Upam, da čimprej 'pogruntam', bom pa vesela. če mi katera od vas bolj izkušenih blogerk napiše tudi kakšen nasveta na mail: sandra15original@gmail.com . :)

    Pa da ne pozabim - tudi jaz dobim kar nekaj ogledov s tvoje strani, tako da ti hvala za ves tvoj trud. :) Res super ideja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za vse lepe besede <3. Me veseli, da so ti moje objave všeč in upam, da ti moji nasveti o fotkah pomagajo. Sama sem se tudi zelo lovila na začetku, še posebej ker že ves čas slikam samo s telefonom, ampak izkušnje pridobivaš z časom in delom na blogu.
      Sem ti updejtla thumbnail in ga zamenjala na blog I heart in te tudi dodala še na novo stran. Par nasvetov ti bom še na mejl poslala. Super je slišat, da dobiš nekaj prometa na račun mene :)

      Izbriši
  13. Priznam, da so zadnji mesec nekateri posti šli kar mimo mene (včasih mi življenje pač preveč naloži), pa sem se vseeno odločila, da dodam še svoj komentar k temu postu, ki je žal bil eden izmed teh, ki so mi ušli :/ Po tem bednem uvodu paa...

    Res waaaw za 4 leta in iskrene čestitke :) Le tako naprej! In seveda še naprej tak fajn rasti s svojim blogom (čeprav se to zdaj čudno bere,upam da ma kaki smisel:)) .. Moram reči da me je res presenetilo, ko sem videla da te fantastične fotografije lahko narediš tudi z mobilnim telefonom in da se iz tako enostavne postavitve in pomembnih malenkosti, da narediti take slike.. Res svaka čast :)) In da ne omenjam, da se moja wishlista velikokrat daljša zaradi tvojih reviewev in swatchev šmink, pa tudi katerih drugih izdelkov, ki jih odkrijem na tvojem blogu... :))

    In nazadnje šee.. Da se ti zahvalim za reklamo, pred kratkim sem namreč opazila, da je tudi moj blogec našel mesto med ostalimi na tvojem blogu :) In nekaj novega prometa nikoli neškodi :)

    Pa veliko super postov še naprej!:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala za lepe besede in pohvale <3 Ja po štirih letih še vedno delam na budgetu s telefonom, ampak saj kul izpade.
      Poskušam imet čim bolj popoln seznam slovenskih bloggerk, ker bi rada, da se to deli in si vse zaslužite en prostor, kjer je link do bloga. Tebi pa tudi želim veliko uspeha :)

      Izbriši

TRANSLATE