Models Own Scented Nail Polishes

četrtek, september 25, 2014


So far I hadn't had much luck with scented nail polishes. The one I tried from Revlon had no detectable scent, however, these two are a completely different story. I have two of them from Models Own - Gumballs and Fizzy Cola Bottles.

Gumballs

Gumballs is a bubble gum/ barbie pink shade with a cream finish. The formula is not the easiest to work with, though if you're lucky it can be a one coater, but mostly it's a two or even three-coater due to the need to even it out. However, I wouldn't describe it as a difficult nail polish, more like average in terms of formula. The brush is a classic, thin one.

Once it dries it has a very authentic and lovely bubble gum scent, which reminds me of my childhood with Čunga Lunga, Bazooka and those round colorfull bubble gums. I looked a bit weird smelling my nails all the time, but it's so delicious. The scent lasts about a day.


 Fizzy Cola Bottles

Fizzy Cola Bottles is a taupe shade with gold shimmer. It's quite a sheer formula, so three coats are needed. I think it's one of the more unique shades out there. The gold shimmer doesn't come to focus as it's not dense enough and the colour actually covers it, but still it's one of those nail polishes that difficult to remove.  

This one smells of cinnamon on the nails - yes, cinnamon and not so much like fizzy cola bottles. I actually love cinnamon and it would be a perfect nail polish for Christmas time. Again, as at Gumballs, the scent lasts about a day.

Gumballs in Fizzy Cola Bottle sta laka za nohte, ki tudi lepo dišita. Gumballs je barbie roza s kremnim sijočim videzom in formulo, ki odvisno od debeline ter uspeha nanosa potrebuje 1-3 plasti. Super lepo diši po Čunga Lunga ali pa morda Bazooka čigumijih, vonj pa zdrži en dan. Fizzy Cola Bottles je sivo-rjav odtenek z zlatimi bleščicami. Meni se zdi eden izmed bolj unikatnih odtenkov na voljo. Formula je bolj redka in potrebuje tri plasti za polno prekrivnost. Same bleščice ne pridejo toliko do izraza, ampak vseeno to pomeni, da je eden izmed tistih lakov, ki jih je težko odstranjevati. Kljub temu, da naj bi dišal kot cola gumijastih bombonih in nalepka na vrhu že diši tako, meni na nohtih diši po cimetu, kar mi je še bolj všeč, ker obožujem cimet. Prav spominja me na jabolčni štrudel (zavitek) in božič. 

Models Own lake lahko dobite na Click2Chic za 5,95 € - Gumballs: SLO/CRO; Fizzy Cola Bottles: SLO/CRO.

Have a great day!

*Products were given to me to review / Laka sta mi bila podarjena za namen ocene.

You Might Also Like

18 comments

  1. Nenormalno kjut slike :) Res zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, ob prebiranju te objave so se mi kar sline cedile :)
    Lepa lakca <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prav nobenega čugumija ni več, hahaha. Res sta lepa :)

      Izbriši
  3. A si ju nosila z nadlakom ali brez? Meni se nekako zdi, da moja nimata nekega posebnega vonja ali pa samo jaz tako slabo voham. Fotke so pa res čudovite. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, Seche Vite je bil čez kot vedno in se ju je dobro vohalo :). Gumballs celo malo bolje kot Fizzy Cola Bottles.
      Hvala :)

      Izbriši
  4. Tale rjav res lepo diši! :) Slike so čudovite. A se mi zdi ali si ti zadnjič pošiljala email? ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Iz spletne trgovine? Sem ja :)

      Izbriši
    2. Sem imela občutek da si, ampak bi bilo smešno če bi vprašala neko drugo matejo :D

      Izbriši
    3. :D A veš, da sem se spomnila šele ko sem zapakirala paket, da ne maraš rdečih šmink? Drugače pa nisem več tam.

      Izbriši
  5. Mm, kaj bi zajle dala za te coca-cola bombone :D Drugače bi imela pa lak s prvim odtenkom in vonjem ta drugega :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja vrečka Haribo cola flašk je že zdavnaj prazna :D Meni pa oba lepo dišita - I love cukre so much :D

      Izbriši
  6. Odličen post! Malo me je Fizzy Cola razočaral, ker diši po cimetu :/ Pa sem si ga zelo želela sprobat, bom mogla kakšen drug odtenek naročit raje, hvala ti za tole :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, je bolj cimet kot te gumi flaške, sem imela primerjavo za preverit kot vidiš :)

      Izbriši
  7. Res zelo lepe fotografije:) So se mi kar sline pocedile:) Rjavi odtenek mi je všeč:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Aaaa, ful huuudeee slike! :))) Tako da te bonbone dejansko do sem voham. :P
    Oba laka sta mi krasna, še posebej drugi - ker je ravno jesen. :) Pa zelo me je pritegnilo, da ima vonj po cimetu, mmm.

    OdgovoriIzbriši

TRANSLATE