Kérastase Nutritive Nectar Thermique + a GIVEAWAY

četrtek, november 06, 2014


You may know that I'm a huge fan of Kérastase, especially of their Nutritive line which just suits my dry, coarse hair like nothing I've ever tried. Their products make my hair look and feel almost like from an ad, which I never though was even possible, but due to a high price tag, I tend to use these products mostly only on special occasions, when I need my hair to look its best, especially the Masquitense hair treatment, which is just beyond brilliant. I do, however, use Nectar Thermique regularly, since heat protection is something I take very seriously because I need a good blow-out to make my hair feel less coarse and dry-looking (I know it's quite the opposite for most people, but not when it comes to my hair). I've been using the old version of Nectar Thermique for about a year now and it's recently been updated, both formula-wise and the packaging. There wasn't much to improve from the original in my opinion, but they did manage to do some nice changes nonetheless.


As far as effect on the hair and results go, it is still the same Nectar Thermique, however, the texture of the product is a touch lighter and, what I find a huge improvement, it now comes in a squeeze tube. I still have a bit left in my previous bottle version and it's hard to get the product out now, due to the hard plastic (I admit, I'm a helpless little girl when it comes to hard plastic, especially Lush's bottles - the bane of my existence). It's a heat protection as well as a leave-in conditioner in one, designed for dry hair. It's a light cream, truly nothing too heavy, in fact I find it hard to overdo on my hair, but others whose hair aren't so dry might find it heavy if used too much. It's easy to apply it evenly on the hair and even a small amount can be distributed nicely. I use this before blow-drying the hair and it makes it feel more silky and look more shiny, however, not much less frizzy (I have Sexy Healthy Hair Leave-in conditioner for that. The combination of the two is amazing and of Potion 9). But what really makes me adore this product is how my hair looks and behaves in the following days. When I use this, I have, for example, a great fourth day hair. It just looks so healthy and shiny for days after washing, any tangles are easy to brush out and my curls look so polished for a long time. 


The scent is kind of a classic creamy one, similar to all those universal creams like Nivea. I like it.

The ingredients have been changed a bit from the original, but it's not a massive change and they certainly didn't ruin the product like so many companies do when they revamp their most popular stuff. You can see the new ingredients here and the old ones here.


I've said in my original review that if you have dry hair and you just want to try something from Kérastase for the first time or you can only afford one thing, I'd pick this in a heartbeat, especially if you use heat to style your hair. It is one of my favourite ever hair products, also featured on my All-time Favourites page and obviously, I would have repurchased it if L'Oreal Slovenia hadn't send me the new version to try, since my old one is running out.

Kérastase can be bought in hair salons or online (V Sloveniji vem, da imajo izdelke v frizerskih salonih Simple. So postavljeni v izložbi). The price of Nectar Thermique is set at about the 20 € mark, but it depends where you buy it. One bottle 150 ml lasted me a year and I have lower-back-length hair that I wash every 4-5 days. 

 Giveaway

I have another heat protecting milk to give away, which was generously provided by L'Oreal Slovenia (thank you again) and it is from the Discipline range designed for unruly hair called Keratine Thermique Smoothing Taming Milk. I must admit, I was terribly tempted to keep this one and give away Nectar Thermique, but I know most of you don't have dry hair like me and Keratine Thermique should fit a much wider range of hair types (fine, normal and thick). Keratine Thermique is designed to help fight frizz, especially one occurring due to humidity, as is the entire Discipline line of which I've spoken in one of my wishlist post, since I'm dying to get my hand on the entire line. It also contains keratin, which will make the hair stronger.

The same rules apply as in my previous giveaway. It's international, it will last one week (ends 13. November 2014 at 00:00/12:00 A.M. CET) and one winner will be chosen. After the winner is drawn, I will contact them through the e-mail address that they are signed up with on Rafflecopter (check out which it is. I hit a bit of a snag with my last winner, but it all turned out ok). If the winner doesn't respond in two days, a new winner will be chosen. Also those who are under 18, please ask your parents or guardians for permission.

a Rafflecopter giveaway
Good luck!


And just for the kicks, my growing Kérastase collection. I'm not even sorry. Most of the products were already reviewed, just search the Kérastase label or my directory.

*Both products were sent to me. Thanks to L'Oreal Slovenia for their generosity. 

You Might Also Like

64 comments

  1. Odličen giveaway!
    Na žalost še nisem preizkusila nič od Kerastase, čeprav imam nagledanih kar nekaj stvari. Najbolj si želim preizkusiti njihove izdelke za tanke in fine lase. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. zelo radodaren giveaway :) njihovo znamko poznam bolj slabo, v bistvu jo poznam samo zaradi tvojega bloga :) drugače bi pa z veseljem sprobala to mleko za lase, ker imam zadnje čase z njimi ful probleme :( ali so presuhi, ali pa se hitro zmastijo ... uapm, da mi bo mleko kaj pomagalo, če ga dobim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, to je pa res nesrečna kombinacija, da se hitro zmastijo, konice so pa suhe. Discipline je namenjem več tipom las in sem slišala že veliko pohval :)

      Izbriši
  3. Nisem vedela, da so spremenili embalažo. Res priročno, ker imam jaz tudi eno čisto na koncu in zelo težko ven spravim, čeprav je obrnjena dol in vzamem dol oranžen del. Ta izdelek je res odličen. Jaz ga tudi obožujem in čeprav je tako drag, ga skoraj vsakič uporabim, ko si sušim lase. Res lepo, da si se odločila enega podariti, jaz bi se težko:) Sicer pa vidim, da je tvoja zbirka Kerastase izdelkov večja kot moja. Jaz sem se odločila, da moram več preizkusiti od njih, ker so res vsi izdelki izjemni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz predvidevam, da bom morala mojo staro flaško prerezat, če bom hotela vse ven dobit.
      Je bilo dogovorjeno, da bo en za giveaway :)
      Se strinjam, njihove stvari so izjemne, še posebej če imaš res zahtevne lase :). Če imaš normalne, ravne, ti je bolj kot ne vseeno kaj vzameš v vsaki trgovini, pri meni pa na žalost ni tako.

      Izbriši
  4. Wow, ti pa si res navdušena nad to znamko:) Mi zaupaš kje jo ti kupiš? pri nas v salonih ali preko spleta? kje je ugodneje? Meni se lasje hitreje mastijo in si jih moram umivati na vsake dva dni ( max tri, ob predpostavki da ne rabim bit v službi)... verjetno bi porabilo isto flaško v manj kot šestih mesecih v primerjavi s tabo, ki jo imaš kar celo leto, to je res dolgo in se ti splača potem investirat v dražje izdelke... sodelujem v temle super giveawayu :)

    Polona, UniqaPoly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I sure am :D Kupim preko neta, ampak takrat ko je res kakšna super akcija, kar so pa pogosto pri tej znamki (enkrat sem dobila full-size Elixir Ultime-ja!). Kupujem pa na HqHair ali pa Look Fantastic, tam so najcenejše cene, pa po novem je še na All Beauty, samo oni imajo poštnino.

      Čeprav imam suhe lase, sem tako vesela, da se mi lasje ne mastijo in mi jih ni treba nikoli res nujno oprat, lahko brez problema odlašam :) Samo balzama porabim pa na tone na mojih gostih in dolgih laseh.

      Izbriši
  5. Na žalost še nisem nič od Kerastase probala, čeprav slišim same dobre stvari o njih :) Najraje bi pa probala Lift Vertige :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam Forme Fatale iz te styling kolekcije za volumen in sem ga preizkusila na tankih, ravnih laseh kjer se je izjemno dobro obnesel :)

      Izbriši
  6. Tudi jaz še nisem nič sprobala, bi pa zelo rada! :)

    Sploh bi rada sprobala, prav tole kar podarjaš v giveawayu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če slučajno zahtevne lase ti sploh priporočam, da kaj sprobaš :)

      Izbriši
  7. Great gift. I haven't tried anything from Kerastase, but I would like to try. :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi jaz sem ena izmed tistih, ki še nisem preizkusila te znamke, saj posegam po bolj poceni izdelkih, ki so velikokrat bolj kvalitetni od dražjih :) kar pa ne pomeni, da ne bi z veseljem preizkusila Kerastase ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sama imam zelo zahtevne lase in ti cenejši izdelki na mojih laseh kar se efekta tiče, IMHO dražjim ne sežejo do kolen :) Ampak, seveda če imaš ravne in tanke lase, je povečini čisto vseeno kaj uporabljaš, ker ne potrebujejo toliko nege kot res suhi in skodrani :)

      Izbriši
  9. I am really curious about this, I had a sun protect spray from Kerastase and I loved it, I think it was the m,ost wonderful hair product I ever tried :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I've heard about that spray and I was really temped to try it :)

      Izbriši
  10. Hud giweaway!:)
    Nikoli še nisem ničesar preizkusila od te znamke, čeprav sem si izdelke ogledovala že kar nekaj časa.

    OdgovoriIzbriši
  11. Super giveaway. Nisam še vedno preizkusila znamko Kerastase in upam da zdaj bom imela priložnost.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kot vedno, sem novinka pri izdelkih za lase - sploh pri tadražjih. Ampak Kerastase me je vedno zanimal, mogoče najbolj Elixir Ultime :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Elixir Ultime noro diši! Bi imela prav parfum s tem vonjem :)

      Izbriši
  13. Uu, še en giveaway :) nisem še sprobala česa od Kerastasa, bi pa z veseljem! ;) :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Nikoli se nisem sprobala te znamke zaradi visokih cen, me je pa vedno zanimalo ce so izdelki res tako dobri. Tako da sodelujem:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Ravno zadnjič sem si ogledovala olje za lase od Kerastase Elixir Ultime, ker bi potrebovala nekaj res hranljivega za moje konice in se ne morem odločit, kaj bi kupila. Sem videla na salma.si, da imajo včasih mini verzijo (50ml) in razmišljam, da bi jo kupila in stestirala. Bi pa z veseljem preizkusila tudi tale izdelek, ki ga podarjaš. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odvisno kakšne imaš lase. Če imaš res zelo suhe lase, ti Elixir Ultime ne bo dosti, ker je preveč lažji kot npr. Orofluido, Macadamia Natural oil in Moroccanoil. Sama imam 50 ml verzijo Elixir Ultimeja vedno v torbici za hitre popravke, da ukrotim frizz, ampak po pranju las pa raje uporabljam Orofluido :)

      Izbriši
  16. Jaz lahko samo sanjam o tem, da bi še četrti dan po pranju imela meni všečne lase. :| Ravno pred kratkim se mi je zgodilo, da si jih nisem oprala drugi ali tretji dan, kot sem navajena, in sem četrti dan že imela na glavi nekaj bolj podobnega ptičjemu gnezdu kot lasem. :| :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz imam dejansko zelo spodobne, če ne celo lepe lase preden si jih umijem, pravzaprav bi lahko še dosti odlašala s pranjem, ampak pri meni je glavni problem prhljaj.

      Izbriši
  17. I still didn't try anything from Kerastase and I'm hair products fan:) I style my hair all the time,mostly with hair dryer. I'd like to try such product..but it's a bit expensive.:/

    OdgovoriIzbriši
  18. Super giveaway, držim pesti zase, ker še nisem preiskusila nobenega njihovega izdelka pa me zelo mika od kar sem jih zasledila pri tebi :D
    Najbolj me mikata Masqueintense Epais-Thick in pa Elixir Ultimate ampak priznam, da me cene odvrnejo od nakupa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz vedno počakam na dobre akcije. Look Fantastic in HqHair pogosto dajeta the gift with purchase ko kupiš Kérastase :)

      Izbriši
  19. I love Kérastase, I've tried their nutritive mask and it's fantastic!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I love it as well. It's such a good treatment for dry hair :)

      Izbriši
  20. Jaz sem se ravno zaradi tvojega bloga & pohval spoznala s Kerastase znamko in sedaj imam Nectar thermique (vse do zdaj nisem vedela da je nova verzija prišla ven), ampak veliko bolj sem navdušena nad Cimet thermique, ker se mi zdi da je Nectar pretežek za moje "očitno ne tako zelo" suhe konice. In pa mini verzijo tistega kremnega olja, ki je super za mastne in tanke lase. Imam pa na WL še ogromno stvari (predvsem kako olje), ampak finance pač ne dopuščajo vsega :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Resistance Ciment Thermique je zdaj tudi prenovljen. Ga še nisem imela, sem pa slišala ogromno pohval in na Makeup Alley ima zelo dobro oceno. Sem resno razmišljala, takrat ko sem prvič kupovala Kérastase, če naj raje Ciment vzamem :)

      Izbriši
  21. Bi sprobala tole, pa čeprav imam čisto drugačen tip las kot ti... Kerastase K Forme Fatale sem pa kupila ravno zaradi tebe in je super. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim, da bi zate bil Displine in pa Ciment boljši :) Tista sta za več tipov las, pa imata menda podoben efekt. Me veseli, da ti je Forme Fatale všeč, meni še vedno preveč frizza naredi.

      Izbriši
  22. Mateja, super blog. Sem kupila že kar nekaj stvari po tvojem priporočilu. Od Kerastaste še nisem preizkusila ničesar, si pa želim. :)

    OdgovoriIzbriši
  23. I would like to try Curl Fever and Spray a porter, or any other product from Couture Styling line! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I'm temped by Spray a Porter as well as I heard a lot of great reviews. I find the entire Couture Styling line intriguing :).

      Izbriši
  24. V tem vremenu mi lasje kar "puf" naredijo, ko pridem ven... Groza, ta frizzy zadeva na moji glavi zgleda potem tok neurejeno, ne glede na to, da sem si ravno prejšnji teden postrigla konice. :( Maš mogoče kak predlog, kateri izdelek bi pomagal, Mateja? Mam tale Nectar Thermiqe že par mesecev na wish listi in po moje je skrajni čas, da si ga privoščim, da ne bom kot en pudelj po svetu hodila. :D Seveda pa držim pesti tudi za giveaway! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ta vlaga je so annoying, še posebej če imaš naravno skodrane lase. Jaz tako delam: najprej dam gor eno silikonsko-olje npr. Orofluido ali pa Elixir Ultime (got2b ől-la-la v spreju tudi), da ta sloj na laseh prepreči, da bi vlaga nabreknila las in tako povzročila frizz. Nato pa še dam gor lak za lase za dodatno zaščito in da lasje čim dlje ostanejo tako kot morajo. Seveda moj način ni 100%, ampak je vidna razlika :). Pa še mini Elixir Ultime imam vedno sabo v torbici :)

      Izbriši
    2. Orofluido (olje in sprej) mam in uporabljam in ju ne zamenjam. Mislim, da sem ju kupila ravno po tvojih ocenah :)) Sam mi pa na žalost pri vlagi ne pomagata, zato iščem kak dodaten izdelek prav za to. Bom probala z lakom mal popršit naslednjič, hvala za nasvet!

      Izbriši
  25. Na veliku zalost nista nisam probala.. vec duze vreme mi je na wish listi ali eto... pozdrav :D :*

    OdgovoriIzbriši
  26. My hair isn't dry and I don't use heat styling tools, so this is not the right product range for me. But I am a Kérastase fan, definitely. Good luck to everyone who's entering the giveaway.

    OdgovoriIzbriši
  27. Great review and giveaway. I would really like to try Kerastase Nutritive line, it sounds like it would be perfect for my hair type.

    OdgovoriIzbriši
  28. Jaz sem bila tudi srečnica z nikoli mastnimi lasmi vse do letošnjega poletja, ko so se kar naenkrat začeli mastiti na tri dni. Zdaj bi dala vse, da se spet povrnejo v prejšnje stanje, ampak že malo izgubljam upanje..

    Bi pa res z veseljem preizkusila Kerastase, prav zaradi tebe, ker toliko hvališ.. :)

    OdgovoriIzbriši
  29. I'd want to try the vip volume in powder since it sounds pretty cool

    OdgovoriIzbriši
  30. I like the scent of this brand from l'oreal and would like to something that would make my curls better and less frizzy and more put together . maybe the conditioner

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kérastase has Créme D'Huile Oléo-Curl for defining curls, but I never tried it, though it is on my wishlist. I actually used Tigi's Curls Rock Amplifier for several years to define my natural curls. I think I've gone though at least four bottles of it :)

      Izbriši
  31. Isprobala sam dosta toga od njih i nekako su mi najdraza upravo njihova ulja za kosu

    OdgovoriIzbriši
  32. I haven't tried this but have their elixir ultime, makes my hair super shiny!!!

    OdgovoriIzbriši
  33. I haven't tried any Kerastase products yet, though we gave our mum a hairloss set recently.

    OdgovoriIzbriši
  34. Zdravei ot Bulgaria. I like your blog very much,and also what camera do you using?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hi. I'm just using my smartphone - Samsung Galaxy S2. You can find links to blog photography post under the About page (under the banner) :)

      Izbriši
  35. Poleg Anti Snap gotovo kupim tudi tale izdelek, ker si na žalost zaradi prhljaja moram sušiti lase s fenom. In točno nekaj takega potrebujem, zakon!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lol, ravnokar videla na listku, da je že na seznamu, tako da sem verjetno že vkakšnem drugem prispevku bila navdušena nad stvarco. :)

      Izbriši
    2. Je še vedno moja najljubša toplotna zaščita. Če imam res suhe lase, jo dam gor kar dvojno količino in zelo pomaga :)

      Izbriši
  36. I have both, Nectar Termique and Ciment Termique. The first one is better, although I have fine brittle and frizzy (read damaged) hair. One thing I love about those products is how they give structure to the hair. No need to wash hair daily, nor for the touch ups with heat styling tools.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I still haven't had the chance to try Ciment, but I love Nectar :) It works so well for my dry hair and since I started using salon brand products, the health of my hair has significantly improved :)

      Izbriši

TRANSLATE