Maybelline Color Tatoo 24HR 35 On and one Bronze

ponedeljek, november 03, 2014


Color Tattoos were a big deal a couple of years ago. There was certainly a lot of hype surrounding them, however, I feel that people have mostly forgotten about these fab drugstore gems or at least don't talk much about them any more. I'm a huge fan of the shade called Permanent Taupe, a classic taupe shade, and I like the formula of these as well, so getting another shade was merely a matter of time.


On and on Bronze is, unlike Permanent Taupe, a shimmery - metallic shade and as the name suggests, it's a warm bronze-brown shade. I love wearing this on the lid with a bit of a dark brown eyeshadow in the crease to add definition (I'm wearing it in combination Catrice's Absolute Matt Palette on the picture). It's has a nice metallic finish if you apply it generously, but it's still a classic neutral shade that is very every day appropriate.  


This shade works excellent as a base, even better than on it's own and it intensifies the colours as well as gives them a hint more warmth, while prolonging the staying power (I'm wearing it with a combination of UD's YDK over it and Mac's Mulch in the outer corner).


It's quite a pigmented shade and transfers nicely on the lids as well as it applies smoothly without any dragging. It blends well (I use fingers), the formula is light and it doesn't crease on me, at least for the first several hours.


I notice the price went up in the past two years. Before they were 4.95€, now the are 5.59 € in Műller. Still, these are a great drugstore buy and On and On Bronze is a lovely neutral, everyday shade.

Have a great day!

You Might Also Like

30 comments

  1. Tale odtenek je definitivno moj najljubši. Tudi Permanent Taupe mi je super, medtem ko bi lahko bil Pomegranate Punk za odtenek bolj pigmentiran.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz si pa nekako ne upam vzet Pomegranate Punk, ker se mi zdi da na meni take barve poudarijo to rdečico/podočnjake pod očmi. Ampak mi pa prekrasna barva :)

      Izbriši
  2. I have that one, and six more :) My favourites are Pink Gold and Turquoise Forever, and of course Permanent Taupe for eyebrows.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. That's quite a collection :) I'm not bold enough to wear Turquoise Forever, but I love the colour :)

      Izbriši
  3. Jaz sem si prvo kupila ravno On and on bronze in mi je res pozitivno presenetil. :) Ampak od kar imam Permanent Taupe odtenek, se ne morem več ločiti od njega in precej zanemarjam tega bronzastega. :D

    Cena??! Tak je zrasla. :O Sploh nisem opazila.. Pa ravno bom počasi rabila nov 'lonček' Permanent Taupe-a. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je tudi Permanent Taupe bolj všeč, predvsem zato ker se mi zdi, da bolj ustreza moji barvi kože in očem :)

      Izbriši
  4. Jaz imam on and on bronze - najprej nisem bila navdušena nad njim, ampak kasneje sem ugotovila da je dovolj da si včasih samo malo tega namažem in že je to dnevni makeup! :)

    Pa so res zrastle cene, zanimivo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je za hitri makeup :)
      Trapasto, da so povišali ceno. Ker pišem vse te cene v objavah, takoj opazim take stvari.

      Izbriši
  5. Jaz uporabljam Permanent Taupe za obrvi in je super za hladnejši podton las ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikoli se ne bi spomnila, da bi tattoo-je uporabljala tudi na obrveh, čeprav mi zdaj zveni zelo logično :)

      Izbriši
  6. I love the bronze one! It is great for on the go and as a base. My favourite out of them all.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I agree :) It's great for a quick makeup as well as a base :)

      Izbriši
  7. Jaz pa nimam se nobenega. Pa ga imam na WL, ampak nikoli se jih ne spounem kupit;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni sta samo ti dve barvi, ki ju imam, res všeč :) So pa zdaj v ZDA že novi odtenki :)

      Izbriši
  8. Js sm jih tud čist zanemarla. Si jih morem bolj na vidno mesto postavit, ker so res super za vsakdan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ju imam v tem stojalu, kjer imam vsakdanji mejkap :)

      Izbriši
  9. Such beautiful shade! I own 20 color tattoos and love each one of them! x

    www.drugstoredreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I don't think we even have 10 shades to chose from here. An impressive collection :)

      Izbriši
  10. Ravno včeraj sem opazila ceno v trgovini. Zanimivo..So očitno ugotovili, da se dobro prodaja in so morali takoj zvišati ceno:). Ta odtenek je še vedno moja najljubši, kar se tiče pigmentacije, odtenka in obstojnosti. Imam še 4 druge, pa se noben ne mora kosati s tem:).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo nepošteno, če mene vprašaš.
      Se spominim, da je tebi najljubši. Sem ga deloma tudi zaradi tvojega priporočila kupila :)

      Izbriši
    2. Seveda, da je nepošteno. Saj niso spremenili formule ali dodali kaj dražjega izdelek. Pač greedy:/ Upam, da ga boš vzljubila kot permanent taupe. Paše ti odlično:)

      Izbriši
    3. Yup, greedy indeed :/
      Hvala :)

      Izbriši
  11. Tale barva je tudi moja najljubša, vendar sem očitno ena izmed redkih, ki jim tale proizvod ne ustreza. Imam očitno precej mastne veke in po 2-3 urah se meni že spacka in nabere v gubo. Sem preizkusila z različnimi bazami spodaj in različnimi senčili po vrhu pa ni nič bolje :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, jaz imam normalne veke in skoraj vsaka senčka zdrži dobro na meni :). Mi je vedno težje pisat o obstojnosti, ker vem, da nima vsaka iste kože, nohtov ali las, pa nočem kakšnih prevelikih pričakovanj ustvarjat.

      Izbriši
  12. Jaz imam tudi oba ta odtenka in sem zelo zadovoljna, tega on and on bronze sem si kupila pred kratkim in ga nosim vsak teden vsaj dvakrat, res čisto navdušena :P

    Polona, Uniqapoly

    OdgovoriIzbriši
  13. On and on Bronze je še vedno stalnica pri meni. Zdaj sploh, ko velikokrat nimam časa za makeup in si samo na hitro čez celotno veko + crease namažem. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Funny but in Germany EVERY beautyblogger seams to own this shade as a base at least ^.^
    I have permanent taupe and pink gold which is a PERFECT base for every pink or rosy eye makeup. I also wear it on its own,though. Just tturquoise forever is a little bit too colorful for everyday use so I chose to use it as a liner over permanent taupe on the entire lid which came out beautifully in summer!
    Guess I will buy this shade, too... like metallic pomegranate. Oh maybelline. Hard to resist ^.^

    OdgovoriIzbriši
  15. Imam 6 odtenkov, On and on bronze je verjetno najbolj uporaben, ker je odlična baza in samostojna senčka. Jih še najraje uporabljam za bazo za ostale senčila. Mi je pa tvoj prvi look res izredno všeč, noro lepo si zblendala. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. On and on Bronze tudi jaz najraje uporabljam kot bazo :) Hvala :)

      Izbriši

TRANSLATE