Phyto Phytosquam Intense

ponedeljek, avgust 03, 2015


It's been quite a while since I promised some of you that I'll review this and honestly, I've been avoiding it. The reasons are that first it's a hair care item, which not a lot of people are interested in and the second that this just didn't do its job. It's a new dandruff treatment by Phyto that is quite unique as far as my experiences with anti-dandruff products go. I've tried most of Phyto anti-dandruff treatments before and so far they were the best ones, however, didn't completely help me get rid of the problem, just alleviated it. Funnily enough I had a sample of Phytosquam and it was very, very promising, but the full size product didn't deliver. 


I love the idea of this - it's a product that you apply on dry scalp, section by section, massage it in and leave it on for 5-7 minutes. It's only then that you add water and use it as a normal shampoo. The product has a handy nozzle applicator that makes it easy to apply the product on the scalp, the only problem is that it leaks, so I added a cap from a different product to avoid losing product. Unlike their anti-dandruff shampoos, which are very liquid, Phytosquam is an actual gel, so it feels closer to a normal shampoo. It has a strange scent that reminds me of burnt rubber, but it's not hard to put up with it. When it is on my scalp, I don't feel anything, so no tingling or anything similar. Once I add water, it emulsifies well, like a normal shampoo, which is surprising since Phyto's shampoos, don't foam well and when I rinse it off, it leaves my hair squeaky clean, which is not something I'm terribly fond off, but how else should it remove all the dandruff. Though it worked ok from the start, meaning that it removed most of the dandruff if I applied a thick coat of it, it started losing its effect on my scalp. What's more, not only did that coat of dandruff reappear the next day, now that I'm nearing the end of the tube, it doesn't even remove the dandruff any more. The only thing that I do notice a difference is that there is less itching going on, but it's not gone. 


I did exactly as the instructions said - used it for about two weeks every other day, which was a lot of washing for me since I have dry hair, but after I saw that the treatment didn't work, I started using it only every few washes so I'll use it up. I even started leaving it on for a lot longer than those 5 minutes and it still didn't work as expected. The tube has only 100 ml of product in it and it's almost gone now, but it did last those two weeks of thick applications, which I actually was worried that it won't. 


I liked the other Phyto anti-dandruff shampoos and loved the Phytopolleine, which unfortunately stopped working on me, but it was awesome while it lasted. However, I'm not a fan of Phytosquam. It started out well, but quickly stopped working the way it should and this was a very expensive product, so of course I'm disappointed. Still, if you're as desperate as me and in search of the remedy that will finally cure your dandruff, it's worth a shot, as it might work for you. But perhaps try first the other products for dandruff by Phyto.

I bough mine in Leposana (E.Leclerc Ljubljana) for 20.50 €.

Have a great day!

You Might Also Like

21 comments

  1. Hjo ta prhljaj in vsi izdelki, ki naj bi ga preprečili. Mi skoz kupujemo razne stvari, ker ga ima sestra kar dosti in ji nič ne pomaga.
    Je res škoda, da te ta ni navdušil, ker res ni poceni...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni sploh nič več ne pomaga :/ Edino kar je efektivno, da vsaj odstrani phljaj je, da zmešam sodo bikarbono s šamponom. Ampak ne bo še nehala iskat. Imam jih še nekaj na seznamu za sprobat.

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Unfortunately this happens with most such products to me :/

      Izbriši
  3. Sounds terrible! Burnt rubber? Ugh! Why is it that the samples are always better at doing their job than the full size? Sounds like a marketing trick to me. Thanks for the heads-up!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. It's not such a horrible scent, but I guess some people might be bothered by it more than me. These "natural" types of shampoos almost always smell weird to me.
      I don't think it's a marketing trick in this case, just that my scalp got used to it too fast.

      Izbriši
  4. Mateja veš kaj je meni pomagalo, pa sem ga imela ogromno in grozno me je srbelo, včasih celo tako, da sem se spraskala ma da ne rečem že do krvi.. Ful denarja sem porabla za nevem kake vse šampone, nazadnje Oronazol v lekarni, ki malček je pomagal, ne pa v celoti. Je neke hude pinki barve, smrdel mi je pa obupno:). Potem sem si pa kupila Ma Provence trdo milo proti prhljaju in kar naenkrat v roku 14 dni ugotovim, da se ne praskam več, da ga imam še zelo malo. Nisem mogla verjet. Vem, da sem imela tudi malce suho lasišče, ker aleluja spet tolko prhljaja pa mende ja ne. Zj imam mir že neki mesecev, samo me pa zanima kako se bo obnesel pozimi. Čeprav glede na to, da si probala že ni da ni, si tut že tole varianto poskusla. No moja prijateljica je imela podobno težavo pa je potem šla na pregled brezplačen pregled lasišča v lekarni, ki je enkrat mesečno in dobila obupen rezultat, da pač ima ogromno prhljaja, beri glivice, zamašene lojnice, in še mene je bla groza, nočem niti vedet kaj sem potem imela jst na lasišču. Pa je šla na pregled s sveže oprano glavo:). Dobila orng terapijo, šampon, neke kapljice, obvezno jemanje nekega vitamina, vse skupaj je kupovala 4 mesece zapored, dragoo ful, ampak zj ima mir. Je pa mogla prav vsakič vse te reči na pravilen, meni kar malo boleč način vmasirat v lasišče, da se odprejo lasni kanali in lahko zadeva prodira v kožo. ugl. cel potopek:) Prhljaj je obup in suho lasišče tudi, me je kr groza zime:). Jst trenutno zj uporabljam še vedno trdo milo in od Dvorca trebnik za suhe lase šampon, ker pač nima parabenov, silikonov in teh reči in se stanje ni poslabšalo. Nevem mogoče je mene samo ta kemija malo zaj...:):):).Bemtiš koliko sem ti zj spesnila ven:):)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oronazol sem tudi že imela, pa ni deloval. To misliš tole Ma Provence milo, ki se dobi tudi v DM-u http://www.lekarnar.com/izdelki/ma-provence-trdi-sampon-z-belo-glino-proti-prhljaju ? Malo me skrbi, da bi mi izsušilo lase, ampak gre na seznam za kupit. Hvala :)
      Jaz sem bila pri dermatologu, pa mi ni hotela nič dat, ker stvari na recept so menda zelo agresivne. Ampak pet let pozneje se še vedno borim s prhljajem tako, da ne vem če je bila tisto najboljša odločitev.
      Kemija pa vem, da pri meni ni problem, ker sem tudi že šla čez režim samo naravne kozmetike brez sulfatov in silikonov, pa je bilo samo slabše. Plus alergija na sulfate je redka.

      Izbriši
  5. Točno tega uporabljam..prisezem da nimam pojma na kak nacin mi je pomagal, mislim da izsušit ti ne bi smel ker po sestavinah ima same take bl k nudenju vlage usmerjene. Mogoce probas, priznam.da sem ena tri pranja potrebovala da sem se privadila na obliko tega mila, kar velik kos je, ampak se kr fajn peni tk da se da lepo umit lase. Mam spisano o njem objavo pa upam.da mi jo rata se danes objavit, pa če se ti bo dalo prebrat kako se je obnesel na meni ti pošljem link. Sovražim prhljaj, oz tisto srbecico in upam da se čimmanjkrat ponovi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To že, da ima take sestavine, ampak v praksi so take "navadne žajfe" vedno izsušujoče. Ampak, če praviš da ta ni, ti verjamem :D Moram se spravit v DM, čeprav imam dosti šamponov, ampak za take stvari delam izjeme :)
      Živim s stalnim prhljajem že od 11-ega leta, tako, da I feel you :/

      Izbriši
  6. :-S meni ni izsušilo lasišča je pa res od posameznika odvisno, sej vem da ni lih poceni če ns koncu nima efekts, ampak mogoče kdaj probaš, oz. Ga imaš v mislih, na listi in res upam da enkrat za vedno izgine:) držim pesti:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za poskusit je :) Hvala še enkrat za priporočilo :)

      Izbriši
  7. Burnt rubber is never fun:(
    xx,
    India

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I believe Lush's anti-dandruff treatment has a similar scent, so it might be some ingredient that helps with dandruff that smells that way. Anyway, it not that horrible to me.

      Izbriši
  8. Oh what a funny coincidence, I JUST got this for my fiance and he just started using it the other day :-) I hope he really sees results in two weeks...

    OdgovoriIzbriši
  9. Jst z veseljem preberem take reviewe! :) Kakorkoli ... res škoda, da je nehal delovati. Jaz sem ravno čez dve tretjini tube od Derma E, ma, tudi če bi jo stran vrgla, bi bil isti efekt. Me je izredno razočaral šampon. In moja zadnja točka je Phyto (bom preverila, kateri izdelki so ti kul in šla tiste prevohljat v Leposano), potem pa dermatolog, če Phyto ne bo zalegel in je to to, pa naj mi da kaj hoče. Jaz sem sicer enkrat že šla k svoji osebni zdravnici, po napotnico za dermatologa, pa mi je kar sama predpisala eno kremo, sem jo pa nehala uporabljati po dveh tubah, ker tanjša kožo, ona me je pa malodane okregala, da kaj sem nehala to uporabljat, da bom morala leta in leta mazat po lasišču, če bom želela, da se umiri. In verjetno bila na koncu brez prhlaja in plešasta. Not really what I'm going for here. :) Trde šampone sem tudi jaz preizkusila, z belo glino, mi ni pomagal. V bistvu je Phyto edina zadeva, pomoje, ki je še nisem preizkusila, če pomislim na lekarniške in drogerijske zadeve. Dermo E sem naročila iz ZDA, pa imam prhljaja toliko, da ne morem imeti spuščenih las. V glavnem, agonija. Upam na Phyto rešitev, tebi pa hvala za review, da lahko ta izdelek črtam s seznama!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja sotrpinka :D Itak večno obupavam zaradi tega prhljaja, ampak mislim, da so bo samo treba sprijaznit, da ga bom večno imela in raje uporabljam šampone, ki so dobri za moje lase. Če boš že kupovala Phyto, si vzemi Phytopolleine zraven šampona, ker ta kombinacija je bila edina, ki mi je kaj pomagala, seveda dokler ni nehala delovat. Jaz bom kar preizkusila tale Ma Provence, da vidim sploh kako to zgleda, čeprav razmišljam , da bi šla po 10 letih spet nazaj na Vichy. Pa še eno nemško znamko sem videla v Müllerju, da ima losijon proti prhljaju in mi je bil takoj zanimiv.

      Izbriši
    2. Super, hvala za priporočilo, bom vzela kar kombo. :)

      Izbriši
  10. Prhljaj....mogoče ti tole kaj pomaga, moj fant ga je imel....grozno, niti spomnit se nočem, kosi "lasišča" so se mu luščili.
    Rešil je edino s tem, da si maže lasišče pred umivanjem z olivnim oljem, nato pa umije s šamponom Alpstories Alove vera (ja, šampon dela čudeže) :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se spomnim, da si v naši skupini govorila, kako je tvojemu fantu pomagal ta šampon in sem takoj dobila upanje, da bo tudi meni. Ampak na žalost ni :( Olje imam pa kokosovo, pa mi tudi ne pomaga (včasih sem uporabljala olivno, pa tudi ni bilo razlike).

      Izbriši

TRANSLATE