Catrice Illuminating Blushes

torek, oktober 28, 2014


I've sung many praises to the Catrice Defining Blushes, which are my favourite powder blushes ever, so I was pretty excited when I heard the news of Catrice adding a new line of blushes to their standard range, but this time the illuminating kind. Two shades out of three that are available are a part of my collection -  Coral Me Maybe and I'm Nuts About You.


Catrice gave these an eye-catching 3D pattern, with rhombi in two hues of the same colour. They are described as illuminating, so I expected a very luminous/shimmery finish, which honestly kind of scared me a bit, however, the illuminating finish is very, very subtle, actually pretty much almost non existent. I obviously don't mind that because I hate how shimmer always shows up under artificial light, but some might find it a bit disappointing. 

The pigmentation differs between these two shades. Coral Me Maybe is the weak link here, though I notice that now that the top layer has gone, it's performance is better. I'm Nuts about You has a wonderful pigmentation and needs little building up (I'm using quite a fluffy, soft brush at the moment for application).


I wore Coral Me Maybe on one cheek and Pink feat. Coral from the Defining Blushes range on the other to check how they compare in terms of staying power. As I've mentioned in my previous reviews, Defining blushes last an impressive amount of time on my cheeks. I find that Illuminating blushes are not as long lasting as Defining Blushes, but they still last a fair amount of time on my cheeks.

010 I'm Nuts About You

Well I sure am nuts about this shade. It's a natural, slightly pinkish warm shade. It's so strange that the colours I'd least expect, become my favourite, I suppose I should just stop with the peachy-pinks and switch to natural shades completely. You may know of my "slight obsession" with the Rose Royce shade from Defining Blushes line - this is similar. Again it looks dull in the pan, but on the cheeks, sweet mother of blushes, it's bloody amazing. Basically I've been wearing it every day, since I grabbed it at the Essence event. I actually paused in front of a mirror in H&M and gasped at how adorable my flushed cheeks looked when I was wearing it in combination with MATTraction lipstick. Do give this a swatch the next time you're near a Catrice stand.



020 Coral Me Maybe

Coral me Maybe is a classic peachy-pink shade, one of so many on the market, not to mention in my collection, yet I think this is the shade that most would pick up first from the stand. I've had it for weeks now (I picked it up the moment these reached our drugstores) and from the start it had an unflattering yellowish sheen that clashed with my skin tone, but once the top layer was gone, the sheen disappeared. Perhaps it was just an over-spray. Now it's an adorable shade that gives that baby doll cheeks effect, but it's still a more muted version of the brighter Pink feat. Coral from the Defining Blush range. When I swatched this in the shop it appeared that it has the weakest pigmentation of the three shades available, however, it still shows up well on my cheeks (but, I'm super pale)


These cost 5.29 € and I believe they can only be found on the 2 m long Catrice stands, though I could be mistaken.

My choice is definitely I'm Nuts About You - I utterly adore it. Coral Me Maybe is cute, but maybe a bit too generic for my taste, which begs the question why I picked it up first. However, if you don't have a peachy-pink shade in your collection, it's worth picking up, though I think that Pink feat.Coral from Defining Blushes is better and almost 2 € cheaper. These aren't better than Defining Blushes in any respect, even the finish is similar despite the illuminating label, but they are great drugstore blushes nonetheless.  

Have a great day!

You Might Also Like

46 comments

  1. Kdo bi si mislil, ampak tudi meni je I'm nuts about you veliko lepši, čeprav nisem ravno ljubitelj tovrstnih odtenkov :)
    Pa še eno vprašanje, čisto mimo teme rdečil za lica.. Kateri glos imaš na ustnicah? Je tisti Diorjev Magique ali ?? No, ker je čudovit in ti ful paše :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je čisti dark horse tale nuts about you :)

      A na prvi ali na drugi? Na prvi je čez puder samo malo L'Orealove Rose Syphony, ker sem jo imela bolj za labelo takrat (sem dala pol rdečo šminko gor. Ko blushe slikam moram imet čim manj žive stvari na ustnicah drugače se Galaxyu strga :D). Na drugi se mi pa zdi, da je Magique. Je bila slikana par tednov nazaj, pa se ne spomnim točno. Pa hvala :)

      Izbriši
    2. az sem tudi občudovala barvo šminke oz glosa :D na ta zadnji sliki zgleda res waaw :D

      Izbriši
  2. Tudi jaz sem vzela Nuts about you na eventu, sem imela občutek da bo dobra nevtralna barva :D
    Ko le ne bi imela hrčkastih ličnic, bi si lahko privoščila tak lep nanos kot ga imaš na slikah :) kjuti cheeks!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Great minds think alike :D
      Kakšna hrčkasta lička, lepo prosim no :D Čisto kjut so. Pa hvala <3

      Izbriši
  3. Jaz posegam po Coral Me Maybe stalno, odkar sem jo dobila na eventu. Se mi zdi, da precej naravno izgleda na meni. Se pa strinjam, da pigmentacija ni odlična, se pa da lepo nadgraditi.
    Pa na zadnji fotki ful dobro zgledaš (škoda, da se ne vidi celoten obraz). :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Coral Me Maybe se da nadgradit, ampak bi vseeno pričakovala boljšo pigmentacijo kot pri defining blushih, že zaradi cene :)

      Hvala <3 Sem jo zrezala 'cuz I didn't like my nose (kot na 99% slik). I'm vain (*looks awkwardly at the floor*). Imam še original, lol.

      Izbriši
  4. Wau oba izgledata ful dobro na tebi! Sploh na zadnji sliki me spominjaš na kako gejšo :D Sicer je pa tudi meni Nuts odtenek malo bolj všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  5. I adore Catrice blushes, and among them I have this "I'm nuts about you" shade! It's amazing and I've been using it almost everyday, since the day I bought it. Very nice review of yours!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I have quite a few of their blushes at the moment. They are fantastic, especially for the price :) Thanks :)

      Izbriši
  6. Zelo ti pašeta obadva! Tako ali tako imam šibko točko na blushe..mislim da jih bom šla kar iskat :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Uff prvi je res prekrasen! Ti pa zelo pašeta oba! Pa oba make up looka sta prekrasna! Ne morem verjet kok dobre slike delaš z telefonom!
    <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Vidiš to pa je dve let star Galaxy :D

      Izbriši
    2. Morem si nabavit takšno lučko, ko jo imaš ti, kakšna je že žarnica? Da pride lepa bela svetloba?
      Pa a si obraz slikaš pred oknom ali z pomočjo umetne svetlobe?

      Izbriši
    3. Phillips Economy Twister Cool Daylight (15W, E27), ampak kakršna koli s cool daylight/white light napisom je dobra.
      Obraz je pa pred oknom, ko je sonce še za hišo :)

      Izbriši
  8. They both look amazing on you! Great review
    xx

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna sta oba! Tvoj obraz je pa itak vedno flawless <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Na tebi tok lepo zgledata, na meni se pa Coral Me Maybe sploh ne vidi :( Očitno moram res začetni zloj dol spravit, ker se že poswatcha bolj težko. Trenutno ga uporabljam za čez kakšen mat blush, če hočem malo življenja obrazu dat haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Coral Me Maybe sem tudi jaz morala kar dosti nanest od začetka, ker očitno je zgornja plast pretrda. Potem ko ta zgine je blush zelo mehek, se že kar malo drobi pod čopičem :)

      Izbriši
  11. Prvi odtenek mi je zelo všeč:). Čudno zame, ker bi zagotovo prej vzela drugega, ampak sem bila v trgovini razočarana, ker mi je absolutno preveč vlekel na roza. Pogrešam kakšen bolj peachy odtenek v kolekciji. Oba izgledata čudovito na tebi, sploh prvi je res tak zelo naraven:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zate bi bil Mandy-rine iz Defining blushes, edino kar je mat pa vem da ti imaš raje šimer/glow :) Hvala :)

      Izbriši
    2. Res je:) Ampak mogoče pa bi morala preizkusit tega. Imam samo enega roza, ki ga niti ne uporabljam, ker ni moj odtenek. Se ti zdi, da je pri teh Defining blushes tudi tako, da ko prvi layer spraviš dol z rdečila, potem je lažji nanos? Ker se je meni zdel zelo trd.

      Izbriši
    3. Katerega pa imaš? Ker moji so bili vsi dobro pigmentirani, je pa res da so potem mehkejši, ampak tako je z večino blushev.

      Izbriši
    4. Imam 070 Pinkerbell. Moram ga očitno malo porabiti, ker ga res še nič nisem:). Je pa res, da je v tej kolekciji kar veliko takih peach odtenkov po mojem okusu.

      Izbriši
    5. Pinkebell nimam, imam pa Think Pink, ki mu je še najbližji in je zelo pigmentiran. Vem za dva odtenka, ki ti bosta zagotovo všeč, poleg Mandy-rine še Love & Peach.

      Izbriši
    6. Hvala:) Bom preizkusila kakšnega. Me zadnje čase non stop mikajo ta stojala. Pač..obsedenost:)

      Izbriši
  12. My god, you are so pretty and everything looks nice on your skin! Also, I like you describe things honestly and easily to understand so that I trust in your opinion. Thanks for the very good downbreak as these shades are the muted versions of the normal blushes - since the normal versions are way too pigmented for me, I could give these ones a try. I'm not only pale, but slightly translucent - too much pigmentation makes me look like a made up dwarf ^.^ not the look I'm looking for, if I have the choice :)

    Thanks and till next time :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you :) Coral Me Maybe should work for you in that case :) Also try Physician's Formula Happy Booster Glow & Mood Boosting Blush in Rose - it has a sheer pigmentation, so it's easier to apply very gradually (there is a review somewhere on the blog). Another such shade is by Essence called Adorable. It should work for your pale skin. I'm about NC/W10 at the moment and I love Catrice's Rose Royce and Bourjois Cream Blush in 01.

      Izbriši
    2. Thanks a lot for your very detailled suggestions!! I will put them on my wishlist and check them out as soon as possible.. (Catrice and essence can be found in german drugstores)
      I was already looking for some colour of the Happy Booster Blush, but never knew, which shade to pick since I can only order them online; same for the Bourjois Cream Blush. Now I know: thanks AGAIN :-)

      Izbriši
    3. You're welcome :) Rose is the darkest shade available in Happy Booster range and even this shade is super sheer.

      Izbriši
  13. Ful si luštna pa strinjam se z ostalimi puncami - krasen makeup! :)
    Zelo, zelo mi je všeč Nuts about you. <3 Deluje zelo naravno. Jaz nisem nekaj velika 'zbirateljice/ljubiteljica' blushov, ker mam že naravno bolj rdeča lica, pa se mi nekak včasih zdi odveč. Ampak, tega pa res potrebujem in si bom ga verjetno kar privoščila, mam samo 2 blusha v svoji zbirki. :)

    Res dela nore slike tvoj fon. :) Moj fant ga je tudi imel pa se je vedno tak hvalil, kako dobre slike mu je delal. Ampak je vbistvu imel še kako prav. :D Ravno pri slikanju makeupa itd. se najboljše vidi kvaliteta fotoaparata. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3 Vidiš, jaz pa nimam nobene barve na licih, menda se celo nihče ne spomni, če sem kdaj zardela, zato so blushi my best friends že od srednje šole. Nuts about you se splača vzet :)

      Ja, ni slab telefon, bi pa Galaxy 5 zdaj imela. Večinoma je tudi kako uredim slike v photoshopu :)

      Izbriši
    2. Ti si res prava sneguljčica, ja! :) Ti kar malo zavidam, jaz že ob manjši situaciji zardim. :/

      Fant ma zdaj petko in je res zelo zadovoljen. Tudi dosti boljše slike dela v primerjavi z 2.

      Izbriši
    3. Jaz sem tok bleda, da so me, ko sem bila majhna, ene miljonkrat testirali za slabokrvnost, ker noben ni mogel verjet, da je človek lahko naravno tako bel, lol. Weird stories of my life :D

      Ne me zdaj dražit s petko. I want it sooo bad :)

      Izbriši
    4. se opravičujem, da se vtikam v pogovor haha :D
      ampak meni so isto delali teste za slabokrvnost kr mam čist belo polt ! :D ..tako da nisi edina :P

      Izbriši
    5. Sem ravno zadnjič imela šanso svoj karton pogledat. Količina izvidov za slabokrvnost ni normalna :D Ne vem kaj zdravnici ni bilo jasno :/

      Izbriši
  14. Moja ljubezen do I'm Nuts About You že nevarno meji na obsedenost in bom pomoje mogla na rehab, ker ga že cel mesec nosim vsak dan, tud če nimam nič makeupa na obrazu :D
    Zaj itak hočem še ostale odtenke.
    Aja pa še poročilo glede Maybelline elixir-ja. Sem ga danes cel dan nosila in prvi vtis je, da mi je bolj všeč kot L'orealov. Glede obstojnosti sta oba nekje isto, tud ta pusti rahel stain, nič ni sticky, finiš je enak mogoče malo many shiny. Mi je pa všeč da ni tak ''gost'', velik lepše in lažje se nanaša, ena poteza and you're good to go. Tud aplikator mi je bolj všeč, ker je rahlo pointy in zajame ravno dovolj izdelka. Pa zdi se mi kot da ne bi imela nič na ustnicah, kot bi se z labelo namazala :D Mislim, da ga je vredno sprobat :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Midve lahko oltar postaviva I'm Nuts About You in L'Orealovi Breaking Nude :D Ta tretji odtenek Iluminating blushov sploh še nisem si dobro ogledala, moram enkrat.

      O, fino :) Hvala za izčrpno poročilo ^_^. Bi kar vzela enega ko bom naročala na Boots, samo ne še kaj kmalu. Imam pa jaz Rose Symphony tudi kar za labelo :)

      Izbriši
    2. Res bi lahko ja :D
      Ni za kaj, sem si mislila, da najboljše da ti kar tu napišem, ker nevem kdaj bo kaj na blogu :D

      Izbriši
  15. Both are absolutely gorgeous on you :)

    OdgovoriIzbriši
  16. I personally really like both! But you are right, I'm Nuts About You just has that edge! :-)

    OdgovoriIzbriši
  17. I like these blush ! The Coral is wonderful !

    OdgovoriIzbriši

TRANSLATE