New in: Izdelki slovenskih znamk - 2. del

torek, julij 05, 2016

English version here.

AFRODITA Secret Garden kremni gel za prhanje
Romantic Peony
Do zdaj sploh še nisem kupila Afroditinega tuš gela. Šla sem jih nekajkrat preverit, pa mi ni bil noben vonj pretirano všeč, vključno s tisto lansko cukrasto linijo (pa imam ponavadi zelo rada take vonje), ampak tale potonikin me je pa prepričal. Ima dobro kremno formulo in se v redu peni, je celo malo gostejši kot običajni geli, ampak ni tako dober kot od Dove in opažam, da imam po tuširanju suho kožo. Diši res lepo, ne kot prava potonika, ampak lepše, bolj sveže in celo malo sadno. Meni diši malo po hruški. Preverila sem vse štiri tuš gele iz te Secret Garden kolekcije in so mi bili všeč trije od štirih, edino vrtnica ni niti malo zame. V kopalnici se že valja skoraj prazna embalaža, tako da je kar priljubljen.  
Interspar, 1.97 €

SUBRINA gel za prhanje
Cuba Libre 
Kolikor berem bloge in komentarje Subrina tuš geli niso ravno popularni, ampak če niste tako zahtevni kar se tiče tuš gelov (npr. meni so od Balee krasni, pa večini niso všeč), so čisto dobri. Tale ima bolj lahko, prozorno formulo in čisto spodobno peni, sem pa opazila, da niso vse formule enake. Res je, da nič ne neguje kožo, verjetno je ravno to problem tistim, ki jih ne marajo, ampak sama pač potem uporabim kremo, če jo rabim. Tega sem izbrala, ker diši enako kot Haribo Coca-Cola gumijasti bonboni, torej je nekaj za vse tiste, ki obožujemo sladkarije, ampak moram reči, da sem preverila vse vonje njihovih tuš gelov in so mi bili vsi všeč, razen Oriental. Je osnoven tuš gel, kot npr. Baleiini in Dusch Das, ampak imajo dober izbor vonjev, kar je meni pri katerem koli tuš gelu še najbolj pomembno.
Interspar, 1.79 €


*SUBRINA gel za tuširanje
Tropical Escape 
To je najnovejši vonj od Subrine in sploh ne vem, če je že v vseh trgovinah, moral bi že biti, ampak sem ga morala, dati narazen od Cuba Libre, ker se mi zdi precej drugačen od tistega. Je že bolj gost in se dobro peni, tako da je precej boljši, pravzaprav isti kot od Afrodite. Meni diši podobno kot Escada Taj Sunset, torej ne tipičen svež tropski vonj, ampak je bolj sladek mango, voham pa tudi še malo  banane in ananasa. 
Click2Chic, 1.59 €

DVOREC TREBNIK Tropical Cocktail poživljajoči gel za tuširanje
Očitno ne morem mimo tropskih vonjev, čeprav če bi še enkrat izbirala bi se zdaj odločila za karitejevo maslo. Tropical Coctail ima nepresenetljivo svež, tropski vonj, DT pravi po mangu, meni se zdi bolj mešanica različnega sadja. Formula me ni navdušila, ker je enostavno preredek in se skoraj nič ne peni. Sestavinsko je čisto podoben Afroditinemu in Subrininem tako, ampak so teksture čisto drugačne. Če bi bil bolj gost, bi mi bil všeč in upam, da je tistih karitejevim maslom boljši. Tudi pri tem opazim suhe luskice po tuširanju, kot pri vseh ostalih.
Mercator, 2.99 €


AFRODITA 100% Spa sladkorni piling
O tem pilingu so na nekaterih blogih praktično slavospevi in sem si ga res želela preizkusit, ker pri nas ni veliko dobrih pilingov za telo. Preizkusila sem že kar nekaj pilingov, trenutno imam še štiri druge v kopalnici in ta mi je žal najmanj všeč. Sicer imam rada zelo grobe pilinge, kar ta to je (moji najljubši so L'Occitanov z medom in Soap & Glory, ki so fantastični), ampak je pretirano masten. Je navaden sladkorni piling, čisto podoben tem, ki jih naredim doma, vsebuje pa sladkor, sončnično olje, karitejevo maslo in vanilijev ekstrakt kot najpomembnejše sestavine. Je izjemno masten in ko ga odpreš je kar kakšen centimeter olja nad sladkorjem, zaradi katerega je potem embalaža čisto mastna. Ko sama delam piling dam precej manj olja, ampak razumem zakaj ga je pri tem več, ker se ti drugače sladkor skupčka in je skoraj neuporaben. Všeč mi je, da je grob, ampak na koži ostane tak gost oljni sloj, ki ga je zelo težko odstranit če ne vzameš navadnega mila, ampak če ga pustiš si pa čisto preveč masten. Diši po vaniliji, ampak ne kot piškoti, bolj kot tipičen vanilijast kozmetični vonj. Ni slab, ampak si želim, da bi bil bolj kot Soap & Glory-evi.
Interspar, 4.09 €


DVOREC TREBNIK bogata karitejeva krema
Ok, tale mi je pa res všeč. Nisem pričakovala veliko, zato sem vzela samo 50 ml lonček, ampak mi je že žal, da nisem vzela večjega. Diši enako kot The Body Shop-ov Shea Butter maslo, vonj ki ga obožujem, čeprav ni čisto nič posebnega - čist, malo oreškast in kremen, ampak meni je tako dober. Ko ime pove je krema, ne maslo, tako da ni zelo gosta in se kar hitro vpije. Je dovolj za zmerno suho kožo, čeprav se mi včasih zdi, da bi rabila malo več. 
Mercator, 3 € (mala 50 ml, večja je 8.99 €)


SUBRINA RECEPT losjon proti prhljaju
Ko sem bila v Müllerju sem imela grozno srbečico na lasišču, res tako slabo ni bilo že nekaj časa, tako da sem bila pripravljena vzeti karkoli kar obljublja, da deluje hitro (torej ne šampon, ampak losjon) in tale je bil ravno v akciji. Ko sem ga uporabila prvič mi je tipično nerodno zame ponesreči steklo še malo v oko, ker je stvar zelo tekoča in ker ima alkohol na drugem mestu, si lahko predstavljate kako veselo je bilo. Ampak stvar je delovala in srbečica se je umirila. Deluje nekako kot Alpencin Medicinal Forte, ki je moj rešitelj že leta, ampak tega je lažje najti in še cenejši je (če iščete Alpencin ga v Müllerju že dolgo nisem videla, je pa na Salmi). Ta tudi ne diši čisto po žganju, čeprav tudi ni najlepši vonj. Mislim, da sem našla nov spodoben izdelek za srbečico, ampak kar se tiče delovanja na prhljaj, pa žal ne naredi dosti.
Müller,  3.89 €


*SUBRINA Clean & Fresh suh šampon
Mislim, da je to prvi slovenski suh šampon in sem ga že videla v Müllerju. Meni je čisto dober, ampak kot morda veste imam zelo suhe lase, ki niso nikoli mastni, tako da ne vem kako dobro vpije maščobo. Suhe šampone imam jaz pač samo za osvežitev, parfum ter volumen in ta naredi vse tri stvari čisto ok. Je pa bel, tako da če imaš temne lase kot jaz, ga je treba potem dobro izčesat. Diši res zelo prijetno, kot čisto perilo, ampak že dosti vleče na lep cvetličen parfum, vonj pa je nevsiljiv, za razliko od Baleinega, ki me je skoraj zadušil. Lase naredi zelo lahke in nima veliko praškastega občutka zaradi katerega si moraš takoj drugi dan oprati lase, pravzaprav po nanosu si še dolgo nisem rabila oprati las (še enkrat - imam suhe. Je čisto drugače kot če se ti lasje mastijo). Da tudi malo volumna, ampak ne toliko kot tisti z več tega praškastega občutka, ker je veliko lažji. Blondinkam in tistim s svetlimi lasmi bo všeč, temnolaske pa sem vas opozorila, da je bel, se ga pa da enostavno izčesat.
Click2Chic, 3.49 €


AFRODITA Serum 10 in 1 Protection
Ne vem kako sem zgrešila silikon na tretjem mestu med sestavinami, ampak sem bila sigurna, da je stvar samo mešanica navadnih olj in ga bom lahko uporabljala takrat ko bodo moje konice zelo suhe in kot intenzivni tretma pred pranjem. Ko sem doma dobro pogledala sestavine sem videla, da je klasičen silikon z oljem, čeprav je tukaj sončnično olje drugo na seznamu. Poskusila sem že kar nekaj takih izdelkov in vsi delujejo enako, tako da sem bila prepričana, da ne bom našla slabega - no, pa sem enega. Ja, to bo zdaj tista tipična moja super tečna ocena (ah, kot da ni splošno znano, da sem zelo zahtevna pri izdelkih za lase), ampak glavni problem tega izdelka je, da hoče biti nekaj vmes. Ni pravo olje, ni silikon in to enostavno ne deluje, čeprav sestavinsko izgleda zelo dober. Vizualno je zanimiv s temi sloji različne gostote, ki se potem zmešajo v motno, rumeno tekočino. Je zelo, zelo lahka formula in ta embalaža ni najboljša zanjo, ker ti špricne s preveliko hitrostjo, poleg tega ti pa olje kar zbeži z roke. Bolje bi bilo, če bi bil v spreju. Ker je tako lahko predvidevam, da bi bilo v redu morda tudi za lase, ki se hitro zmastijo oz. take ki jih večina stvari obteži. Priporočajo, da ga uporabiš na vlažnih laseh, kar se strinjam, ker na suhih ne naredi absolutno nič. Če ga nanesem na mokre lase pred sušenjem, naredi lase malo bolj gladke in ubogljive, ampak  drugi izdelki so bolj učinkoviti. Spet bom tečna, ampak moti me to pretiravanje z 10 učinki, ker večina stvari zveni kot seznam, ki ga je napisal Captain Obvious, ampak med naštetimi je tudi, da je toplotna zaščita, kar je eden izmed redkih plusov, ki jih dajem. Ima nek čuden vonj, ki je kot mešanica orientalskega parfuma in žaltavega olja.
Vem, da je veliko slovenskih blogerk dobilo to olje na nekem blogerskem dogodku, ampak potem nisem slišala nič o njen, kar bi si morala vzeti kot nek znak, ampak me je res mikalo ga preizkusit. A je komu všeč?
DM, 3.99 €

DVOREC TREBNIK Milo Breskev
Mislim, da je dovolj očitno zakaj sem vzela to milo - resno ne morem mimo česarkoli z breskvijo. Ampak tole me je pa razočaralo, ker niti malo ne diši po breskvi, ampak ima nek starinski čist, zeliščen vonj. Je čisto običajno milo z zelo retro izgledom in obliko, ki je nerodna za uporabo dokler je ne porabiš nekaj in pusti tisti tipičen, suh občutek na koži.
Mercator, 1.89 €

AFRODITA Krema za roke Oliva 2 v 1
Kar se tiče krem za roke sem skoraj toliko zahtevna kot pri stvareh za lase in mi večina ni všeč (všeč so mi od Nuxe, Weleda in tisti mini kovinske od Balee). Tudi ta mi ni všeč. Vzela sem jo ker me je pritegnil ta antibakterijski učinek, čeprav piše, da je blag in med sestavinami ne prepoznam nič antibakterijskega (vseh sestavin pa tudi ne morem poznat na pamet). Je lahka, ampak meni traja predolgo, da se vpije, nekje okrog 3 minute, ampak jaz pač ne morem biti toliko časa na miru. Ko se vpije imam občutek kot, da ni dovolj in da ni dovolj intenzivno nahranila roke. Vonj je ok, ampak ni moj najljubši. Nekako diši kot malo hecna limona. Dala jo bom komu drugemu. 
Müller, 2.85 €

Prvi del, kjer sem govorila o izdelkih za nego obraza je tukaj.

You Might Also Like

0 comments

TRANSLATE